اجاره خودرو به‌ ویژه خودروهای لوکس خارجی به دلیل نوسانات بازار ارز، نسبت به خرید آن بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌تر است. بنابراین به جای خرید خودرو می توانید از شرکت های رنت، خودرو اجاره کرده و کار خود را راه بیندازید.

اجاره خودرو در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. باتوجه‌به شرایط اقتصادی و تاثیرپذیری قیمت انواع خودرو به‌ویژه خودروهای لوکس خارجی از نوسانات بازار ارز، اجاره کردن یک خودرو نسبت به خرید آن بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هزینه‌های کمتری به همراه دارد؛ بنابراین اگر برای مدت کوتاهی به یک خودروی لوکس نیاز دارید، می‌توانید به‌جای خرید، آن را از شرکت‌های رنت خودرو اجاره کنید. در این مطلب قصد داریم درباره مزایای اجاره خودرو در تهران، ‌نحوه اجاره خودرو تشریفاتی با راننده و اجاره ماشین عروس صحبت کنیم.

اجاره خودرو نسبت به خرید آن چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای اجاره یا رنت خودرو نسبت به خرید آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه‌جویی در هزینه‌های استهلاک خودرو

یکی از مزایای بسیار مهمی که اجاره کردن خودرو نسبت به خرید آن دارد، صرفه‌جویی در هزینه‌های استهلاک است. زمانی که سرمایه خود را صرف خرید خودرو می‌کنید، با هزینه‌های استهلاک خودرو درگیر می‌شوید. علاوه‌براین به مرور زمان مدل خودرو افت پیدا کرده و ارزش آن پایین می‌آید. اگر از خودروی شخصی برای تردد در سطح شهر یا مسافرت استفاده کنید، کیلومتر آن نیز بالا خواهد رفت و این موضوع نیز باعث کاهش قیمت خودرو می‌شود. در فرایند خودروهای اجاره‌ای این مشکلات وجود ندارد.

مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه اجاره نسبت به خرید

وقتی خودروی مورد نظر خود را از شرکت‌های رنت خودرو اجاره می‌کنید، فقط موظف به پرداخت هزینه‌های مربوط به اجاره هستید؛ زیرا تمام خودروهای اجاره‌ای از لحاظ فنی سالم هستند و تمام بازرسی‌های فنی توسط شرکت اجاره‌دهنده خودرو انجام شده است. این در حالی است که با خرید خودرو علاوه‌بر هزینه مربوط به خرید، هزینه‌های جانبی دیگری مانند تعمیرات خودرو، بازرسی‌های فنی، سرویس‌ دوره‌ای، تعویض روغن موتور، تعویض روغت ترمز، تعویض قطعات معیوب و ... نیز به هزینه نهایی اضافه می‌شود.

دسترسی به انواع مختلف خودرو

یکی دیگر از مزایای اجاره خودرو این است که هر یک از افراد باتوجه‌به نیاز خود می‌توانند از بین خودروهای متنوع داخلی یا وارداتی ارائه‌شده در شرکت‌های اجاره‌دهنده، یک خودرو را انتخاب و برای چند ساعت یا چند روز اجاره کنند. به‌عنوان مثال برای مسافرت‌های گروهی اجاره یک ون انتخاب مناسبی است. برای برگزاری مراسم عروسی می‌توان یک خودروی لوکس را اجاره کرد. یا برای شرکت در یک سمینار یا جلسه کاری، اجاره یک خودروی تشریفاتی بهترین گزینه است.

صرفه‌جویی در مصرف سوخت

مزیت دیگری که فقط با اجاره کردن خودرو می‌توان از آن بهره‌مند شد، انتخاب خودروهای‌ کم‌مصرف است. شرکت‌های اجاره‌دهنده در کنار تمام مدل‌های خودرو، خودروهای هیبریدی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. میزان مصرف بنزین در خودروهای هیبریدی نسبت به خودروهای شخصی به مراتب کمتر است. این خودروها علاوه‌بر مصرف پایین بنزین، به محیط زیست نیز هیچ آسیبی وارد نمی‌کنند.

آشنایی با شرایط اجاره خودرو در تهران

تهران به‌عنوان پرجمعیت کلان‌شهر ایران شناخته می‌شود. بسیاری از مردم ساکن این شهر دارای خودروی شخصی هستند و درصد زیادی از آن‌ها نیز به دلیل نداشتن خودرو از وسایل نقلیه عمومی یا خدمات اجاره خودرو استفاده می‌کنند. شرایط و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در تهران یا هر شهر دیگری عبارت‌اند از: داشتن گواهی‌نامه رانندگی، ‌ بالای 20 سال بودن فرد متقاضی، ارائه مدارک شناسایی معتبر مانند شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، پاسپورت، سند یا جواز، سفته یا چک.

فرقی نمی‌کند که در کدام یک از مناطق تهران ساکن هستید یا کدام منطقه را هنگام مسافرت به این شهر برای گشت‌وگذار انتخاب کرده‌اید، شرکت‌های معتبر اجاره‌دهنده، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای استفاده از خدماتی مانند اجاره خودرو با راننده یا بی‌راننده، ‌ اجاره خودرو غرب تهران، اجاره خودرو شرق تهران، اجاره خودرو شمال تهران و اجاره خودرو جنوب تهران فقط کافیست به سایت شرکت مورد نظر مراجعه کنید. قیمت اجاره خودرو تهران به عواملی مانند نوع و مدل خودرو، خارجی یا ایرانی بودن خودرو، تعداد روزهای اجاره و ارسال خودرو با راننده یا بدون راننده و شرکت انتخابی بستگی دارد.

معرفی خدمات پرطرفدار اجاره ماشین عروس

یکی از خدمات پرطرفدار شرکت‌های فعال در حوزه اجاره خودرو، اجاره دادن خودروهای متنوع به زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عروسی است. شب عروسی یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی است. عروس و داماد با اجاره یک ماشین لوکس می‌توانند خاطره به‌یادماندنی برای خود رقم بزنند. شرکت‌های معتبر علاوه‌بر اجاره ماشین عروس، خدمات گل‌آرایی و اجاره خودرو با راننده و بدون راننده نیز ارائه می‌دهند. از مهم‌ترین مزایای اجاره کردن ماشین عروس می‌توان به مواردی مانند عدم نیاز به صرف هزینه‌های نجومی برای خرید خودروهای گران‌قیمت، امکان اجاره خودروهای قدیمی، کلاسیک و لوکس برای برگزاری مراسم عروسی، امکان اجاره خودرو با راننده حرفه‌ای و باتجربه و استفاده از خدمات گل‌آرایی اشاره کرد.

خدمات اجاره خودرو تشریفاتی با راننده برای چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از خدمات ویژه‌ای که توسط شرکت‌های معتبر ارائه می‌شود، اجاره ماشین تشریفات است. این نوع خدمات بیشتر در برگزاری مراسم خاص مانند مراسم عروسی، مراسم افتتاحیه، مهمانی‌ها و مراسم رسمی، جابه‌جایی مهمانان در رویدادهای ویژه، تورهای گردشگری شخصی، ملاقات افراد مهم و مهمانان خارجی در مکان‌های عمومی از جمله فرودگاه‌ها، ‌ جابه‌جایی اشخاص مهم در جلسات مهم کاری، اجلاس‌ها، مراسم دینی و ... کاربرد دارد. در خدمات اجاره خودرو تشریفاتی با راننده، یک خودروی لوکس به همراه یک راننده کارکشته و حرفه‌ای در اختیار فرد متقاضی قرار می‌گیرد. برای مسیرهای خاص علاوه‌بر راننده، بادیگاردها نیز خودرو را همراهی می‌کنند.

اجاره خودرو با منصفانه‌ترین قیمت از شرکت‌های معتبر

در این مطلب راجع‌به مزایای اجاره خودرو نسبت به خرید آن، شرایط اجاره خودرو در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، خدمات اجاره ماشین عروس و کاربردهای خدمات اجاره ماشین تشریفات صحبت کردیم. برای استفاده از این خدمات با منصفانه‌ترین قیمت، بهتر است به دنبال یک شرکت معتبر و با سابقه باشید. شرکت‌های معتبر علاوه‌بر اجاره خودروهای متنوع داخلی و خارجی مانند پرشیا، پژو 206، فولکس، هیوندا، بنز، بی‌ام‌و، پورشه، کیا و ...، با بنزین فول به‌صورت حضوری، امکان اجاره آنلاین و غیرحضوری خودرو با راننده یا بدون راننده از طریق سایت را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. ‌ ارائه مشاوره رایگان قبل از انتخاب و اجاره خودروی مورد نظر، یکی دیگر از خدمات شرکت‌های معتبر به شمار می‌رود. مشاور کمک می‌کند که مشتری باتوجه‌به بودجه‌ای که در اختیار دارد، مناسب‌ترین خودرو را برای اجاره انتخاب کند. مهدادرنت، تخصصی ترین مرکز اجاره خودرو با متنوع ترین دامنه خودروهای ایرانی و خارجی به همراه کمترین محدودیت و شرایط ممکن، آماده ارائه مشاوره رایگان پیش از اجاره به مشتریان ارجمند خود می باشد. کافیست مهدادرنت را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت مجموعه شوید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.