جیرفت‌- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اقدامات دشمنان همیشه خبیثانه بوده است اما اقدام تروریستی آنها در کرمان از روی ضعف، استیصال و ناچاری بود.

به گزارش ایرنا، سردار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای جیرفت و آیین چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بمب گذاری و شهید کردن مردم هنر یا توانمندی عملیاتی نیست بلکه ددمنشی، کودک کشی و بیگناه کشی است.
وی یادآور شد: سبوعیت و ددمنشی دشمنان در کرمان بزرگداشت سردار سلیمانی را جاودانه کرد.
سردار فدوی ادامه داد: جبهه حق به اوجی رسیده است که اساس و مبناهای جبهه باطل را تحت تاثیر قرار داده است که خود صهیونیست ها اذعان می کنند در پایان کار هستند.
وی اضافه کرد: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اگر شکست بخوریم نه تنها در اسرائیل بلکه در کل خاورمیانه نمی توانیم بمانیم.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از طوفان الاقصی و جنایات صهیونیست ها، همه دنیا تصویر درستی از آنها دیدند و در پی آن تظاهرات کردند و فهمیدند اینها اشغالگر و تجاوزگرند و مردم فلسطین را بیرون کرده‌ و زنان و کودکان راقتل عام کرده اند.

وی تاکید کرد: جبهه حق انقلاب اسلامی دائم در حال پیروزی است و دشمن نتوانسته یک پیروزی به دست آورد و فقط با سلطه رسانه‌ای گوش عالم را پر می‌کرد.
سردار فدوی افزود: به برکت شهدا و شهید سلیمانی دست مقاومت پر شد و همه جبهه باطل به مقابله یک مجموعه کوچک از مقاومت برخواستند اما ۹۰ روز است با شکست مواجه شده اند.
وی با تاکید بر اینکه خبیثان عالم نمی توانند از این شکست خلاصی یابند، ادامه داد: صهیونیست‌ها نتوانستند یک تصویر از شهید کردن و اسیر کردن نیروهای مقاومت نشان دهند اما هر روز از کشته ها و نابودی تجهیزات خودشان خبر می دهند.
سردار فدوی یادآور شد: نیروهای مقاومت وقتی در مدار انقلاب اسلامی قرار گرفتند، قوی شدند و توانستند در مقابل ابرقدرتها قد علم کنند و این فقط مختص فلسطین نیست در عراق جبهه مقاومت صدها عملیات انجام داد و دریمن هم جبهه مقاومت در دریای سرخ قدرتمند حضور دارد و در لبنان هم مقاومت دارای دست برتر است.


آمریکا و اسرائیل پشت پرده اصلی جنایت کرمان

امام جمعه جیرفت هم در این آیین گفت: اقدام تروریستی کرمان توسط هر مزدوری که انجام شده پشت پرده اصلی این جنایات آمریکا و رژیم جعلی کودک کش و جنایتکار اسرائیل است.
حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: رژیم صهیونسیتی سه ماه نتوانسته به هدفش در غزه و از بین بردن حماس برسد و عملا به بن‌بست کامل رسیده است.
وی ادامه داد: این رژیم به خوبی می داند منشا توان امروز حماس و جبهه مقاومت نظام جمهوری اسلامی و سردار دلها است که دست فلسطین و غزه را پر کرد.
وی اضافه کرد: بنابراین اسرائیل سعی می کند انتقام ناکامی های خود را از طریق نسل کشی، ترور رهبران حماس، ترور سردار عزیز ما شهید رضی موسوی و جنایت کرمان جبران کند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند ضرباتی که طوفان الاقصی وارد کرد قابل ترمیم نیست، گفت: امروز کارشناسان نظامی مختلف با صراحت اعلام می‌کنند اسرائیل به اهدافش دست نخواهد یافت و نمی تواند حماس را از بین ببرد.
حجت‌الاسلام تارم یادآور شد: اسرائیل می‌خواهد اذهان جهانیان را به خود مشغول کند تا توجه به جنایاتش در غزه کمتر شود.