اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: مردم با حضور بانشاط در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، هدف مهمی چون تشکیل مجلس قوی و کارآمد را دنبال می‌کنند و این مساله را حق خود می دانند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی در آیین بهره‌برداری از حرم مطهر شهدای گمنام در شهرک امام خمینی (ره) اظهار داشت: این حرم، مرجع و پناهگاهی برای مردم شهرک و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مناسبتهای مختلف خواهد بود و مسئولان باید به احترام این ۲ شهید خوشنام، توجه بیشتری به این منطقه داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: مردم در انتخابات پیشین به جناح ها و گرایشات سیاسی مختلف فرصت حضور در مناصب مختلف را داده و عملکرد آنها را نیز دیده اند و با انتخاب افراد اصلح در ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

وی با اشاره به فتنه دشمن در پاییز سال گذشته، تاکید کرد: مردم عزیز ایران اسلامی سال گذشته را به سختی گذراندند. جنگ‌ پیچیده‌ و ترکیبی که دشمن به راه انداخته بود، با هوشیاری و بصیرت مردم ایثار و جانفشانی شهدای مدافع امنیت همچون شهیدان آرمان علی وردی و روح الله عجمیان و با راهبری و هدایت‌های مقام معظم رهبری سپری شد و به جهانیان ثابت شد مردم با وجود مشکلات پای نظام اسلامی ایستاده اند.

حبیبی همچنین به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم پس از این حادثه باز هم مردم عاشقانه خودشان را به مزار شهید سلیمانی رساندند و این روحیه وفاداری و ایستادگی ‌مردم است که دشمن را مستاصل می کند.

در این‌ مراسم به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها از مادران و همسران تعدادی از شهدای شهرستان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است یادمان این ۲ شهید سرافراز در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع با ۵۳۰ متر مربع صحن و شبستان ساخته شده است.