"محمد انصاری" روز شنبه در حاشیه بازدید از واحد ۱۲۴ رسیدگی به شکایات اداره کل صنعت معدن و تجارت استان البرز، گفت: بیش از ۹۵ درصد شکایات وارده مردمی در بخش صنعت، معدن و تجارت این استان بررسی و تعیین تکلیف شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: پیرو تاکید ویژه استاندار البرز، با حضور در واحد ۱۲۴ این اداره کل، ضمن بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزههای مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی، دستورات لازم صادر شد.
انصاری با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در استان البرز در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیری های استانی در تامین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد.
وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد ۱۲۴ در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاه های متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در ۲ شیفت کاری باید تداوم داشته باشد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت.
انصاری گفت: مردم استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق می توانند با تلفن ۱۲۴ تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند.