تهران- ایرنا- سرمربی پرسپولیس علی‌رغم اصرار بر جدایی از این تیم، همچنان استعفا کتبی خود را به باشگاه نداده است.

به گزارش ایرنا، بعد از تساوی تیم پرسپولیس تهران در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم مس رفسنجان و پایان نیم‌فصل اول مسابقات، یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت که از سمت خود استعفا داده و دیگر روی نیمکت این تیم نخواهد نشست.

هر چند باشگاه ساعاتی بعد از این موضوع با استعفا گل‌محمدی مخالفت کرد ولی روی تصمیم خود مصر بود. سرانجام باشگاه بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد با ‌گل‌محمدی تماس گرفته تا او را مجاب به گفت‌وگو با رضا درویش کند. از همین رو شب گذشته جلسه‌ای بین مدیرعامل و سرمربی سرخ‌پوشان در دفتر باشگاه پرسپولیس برگزار شد که گل محمدی خلاف همیشه روی جدایی خود تاکید داشت که باز با مخالفت درویش مواجه شد. وی بعد از این جلسه نیز به مدیریت باشگاه اعلام کرد به هیچ وجه قصد بازگشت ندارد.

از همین رو سرانجام باشگاه پرسپولیس با جدایی سرمربی خود موافقت کرده تا بدین ترتیب این مربی بعد از ۵ سال حضور بر روی نیمکت قرمزها به کار خود در این تیم پایان دهد. اما مسئله مورد اهمیت در این باره نوع جدایی سرمربی قرمزهاست. این مربی در شرایطی استعفا داده که او این موضوع را به صورت شفاهی اعلام کرده و این در شرایطی است که برای موافق باشگاه با استعفای وی، او باید به صورت کتبی این موضوع را به مدیران اعلام کند تا آنها با این استعفا موافقت کنند.

اما موضوع جالب توجه در این باره آن است که چرا سرمربی قرمزها علی‌رغم اینکه اصرار بر جدایی دارد، استعفای کتبی خود را به صورت رسمی به مدیریت باشگاه نمی‌دهد تا ختم قائله کند؟ در صورتی که این مربی استعفا دهد و باشگاه با آن موافقت کند با توجه به قوانین جدیدی که وضع شده وی در این فصل نمی‌تواند هدایت تیمی را بر عهده بگیرد پس از این رو این مربی در تلاش است که در مذاکره با باشگاه به صورت توافقی از پرسپولیس جدا (برکنار) شود تا بتواند بعد از جدایی از سرخ‌پوشان به کار خود در تیم دیگری ادامه دهد.

همین موضوع و تصمیم گل‌محمدی برای جدایی از پرسپولیس باعث شده تا ماجرای جدایی وی از قرمزها علی‌رغم استعفایی که داده، به درازا بکشد. هر چند با پیگیری‌های صورت گرفته توسط خبرنگار ایرنا مشخص شد ظرف ۲۴ ساعت آینده باشگاه پرسپولیس با این مربی به توافق خواهد رسید تا گل‌محمدی به کار خود در این تیم پایان دهد.