زنجان - ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۰۰ طرح نیمه کاره و مهم که از دولت قبل به جامانده بود در دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری شد.

محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های مهم و نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر به ۵۰۰ طرح می رسد.

وی اضافه کرد : ۲ سال گذشته ۲۰۰ طرح مهم با حمایت دولت بهره برداری شد و تا پایان دولت سیزدهم هم ۳۰۰ طرح باقی مانده تکمیل و افتتاح می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: 100  هزار طرح نیمه تمام و بلاتکلیف از دوره های قبل به دولت سیزدهم رسیده که بار سنگین مالی به این دولت تحمیل کرده است.

اسماعیلی گفت: اتفاقات خوبی در دور نخست سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت رخ داد برای نمونه در شهرستان ایجرود از توابع زنجان بیش از ۹۰ درصد مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: دولت سیزدهم در سفرهای استانی بنا دارد که مسایل و مشکلات را حل کند که بخشی از این مشکلات از دولت گذشته به ارث رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: برای نمونه یک مجتمع فرهنگی و هنری در شهر زرین آباد سالها معطل مانده بود که با همت مسئولان این طرح جزو مصوبات دور نخست سفر قرار گرفت و امروز بهره برداری شد.

اسماعیلی افزود: به مردم شهر زرین آباد قول دادم که مجتمع فرهنگی هنری این شهر به سالن سینما تجهیز شود تا مردم بتوانند از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.