تهران- ایرنا- صد و سی‌ و دومین شماره فصلنامه رسانه ویژه پاییز ۱۴۰۲ به همت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، جرم‌انگاری جرایم علیه اخلاق و عفت  عمومی در فضای سایبری، فراتحلیل مطالعات رابطه رسانه و سبک زندگی در ایران، سنجش تنوع ارتباطات انسانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بین کاربران ایرانی، طراحی مدل رشد شبکه‌های اجتماعی تخصصی در ایران، تحلیل پیام‌های اینستاگرامی سلبریتی‌ها درباره کرونا، تأثیر تبلیغات تلفن همراه بر رفتار خرید دانشجویان دانشگاه تهران از جمله مقالات شماره جدید این فصلنامه است.

مجله علمی رسانه، فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی با دسترسی باز (به متن مقالات) است که توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و به صاحب امتیازی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نخستین نشریه در حوزه وسایل ارتباط جمعی از سال ۱۳۶۹ به صورت پیوسته منتشر می‌شود.

این نشریه از سیاست داوری تخصصی دوسو ناشناس در بررسی مقالات استفاده کرده و به انعکاس مقاله‌های تحقیقاتی، نتایج پژوهش‌های علمی، تجربه‌نگاری‌ها، دستاوردهای ارتباطات و روزنامه‌نگاری کشور و رهیافت‌های سودمند علمی می‌پردازد.

محمد آقاسی، مدیر مسئول این نشریه است و محمد مهدی فرقانی سردبیری آن را بر عهده دارد.