تهران- ایرنا- مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه با نایب قهرمانی تیم ایرنا به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه روز گذشته در سالن یادگار امام (ره) بین تیم‌های ایرنا و رادیو ورزش برگزار شد. در پایان تیم ایرنا به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت

تیم فوتسال ایرنا در دور گروهی این پیکارها (ایرنا، فارس، واحد مرکزی خبر و شهر) با کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته بود. این تیم در مرحله بعدی موفق شد شبکه ورزش را از پیش رو بردارد.

در ادامه تیم فوتسال خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برابر ایسنا قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داده و راهی فینال شود. در نهایت تیم ایرنا در فینال با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم رادیو ورزش نتیجه را واگذار کرد  نایب قهرمان شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم پایگاه خبری فوتبال ۳۶۰ نیز به عنوان سوم دست پیدا کرد. تیم خبرگزاری مهر نیز به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

این مسابقات به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با حضور در سالن، جوایز تیم‌های برتر را به آن‌ها اهدا کرد.

ترکیب تیم ایرنا به شرح زیر است:

سیدمهدی خادم‌نبی، علیرضا علی‌محمدی، رضا رمضانی، محمدمهدی موذن، حسین نوروزیان، پیام ثانی، مهدی بلوریان، عرفان هاشمی و مصطفی خدادادی.

مربی و سرپرست: سیدجواد بشیری