تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: خود را موظف به تلاش برای سلامت شهروندان می‌دانیم که این امر از طریق توسعه ورزش همگانی در مناطق مختلف شهر امکانپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی چمران روز دوشنبه در آیین تقدیر از مدال آوران بازی‌های پارا آسیایی هانگژو افزود: کسب مدال‌های رنگارنگ توسط شمار ورزشکاران به نام ایران اسلامی افتخار بزرگی برای ملت است.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند که شما ورزشکاران دل مردم را شاد کردید، بنده هم عرض می‌کنم کسب نایب قهرمانی پاراآسیایی چیز کمی نیست.

چمران اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران، شورای همه شهروندان و ورزشکاران است البته در برخی تصمیم گیری‌ها مدیریت واحد شکل نگرفته تا وظیفه خود را در قبال شما ادا کنیم.

تقدیر از دختر شهید سید رضی موسوی و خانواده شهدا نیز در این مراسم انجام شد.

به گزارش ایرنا، ۱۵ آبان امسال علیرضا زاکانی در حاشیه آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو به خبرنگاران گفته بود قصد داریم تا از مدال آوران پاراآسیایی هم در آینده نزدیک طی مراسمی باشکوه تجلیل کنیم البته هر چقدر از آنها تقدیر شود باز هم کم است چرا که اینها برای جوانان الگو و برای همه مردم کشور افتخار آفرین هستند.

آیین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مسوولان در سالن همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است، کاروان پرافتخار فرزندان ایران با شعار «ایمان، ایران و افتخار» با کسب ۴۴ طلا، ۴۶ نقره و ۴۱ برنز به عنوان دومی دست یافت تا بهترین جایگاه را داشته باشد. در مجموع از ۱۳۱ مدال کاروان فرزندان ایران، ۸۱ مدال کاروان سهم مردان و ۴۰ مدال سهم بانوان ایران بود.