شیراز-ایرنا- یازدهمین یادواره شهدا همراه با بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی روز دوشنبه ۱۸دی‌ماه برگزار شد که همرزم شهید قاسم سلیمانی در این مراسم در سخنانی به بیان خصوصیات سردار حاج قاسم سلیمانی و خاطراتی از جنگ در سوریه با داعش پرداختند.

به گزارش ایرنا، همزمان با چهارمین سالگرد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، یازدهمین یادواره شهدای صنایع شهدای فجر شیراز همراه با بزرگداشت شهید بزرگوار عبدالرسول استوار محمودی برگزار شد که در این مراسم فرمانده فراجا فارس، فرماندهانی از سپاه استان، رؤسای صنایع و رؤسای عقیدتی سیاسی ناجا حضور داشتند.

میهمان ویژه این مراسم سردار نوعی اقدم از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهید همت، فرمانده قرارگاه حضرت زینب در سوریه و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی) بود که در سخنانی به بیان خصوصیات سردار حاج قاسم سلیمانی و خاطراتی از جنگ در سوریه با داعش پرداخت.

سردار نوعی اقدم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای حمله تروریستی کرمان گفت: زمانی در تهیه امکانات نظامی وابسته کامل بودیم اما امروز کشورهای مختلف خواهان سلاحهای ما هستند.

این فرمانده نیروی قوی و مخفی نیروهای مخلص نظامی ایران را ایمان قوی به خداوند و تبعیت از ولایت دانست و خواستار قوت بخشیدن به این نیرو شد.

در این مراسم از خانواده شهدا با اهدا هدایایی تجلیل شدند.