اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: بهترین راه خنثی کردن کینه‌توزی و توطئه‌آفرینی دشمن علیه کشورمان، حفظ و ارتقاء سطح انسجام ملی است.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی روز دوشنبه در جمع فعالان اقتصادی استان افزود: انتخابات، مهمترین رویداد کشور است که در حال برنامه‌ریزی برای اجرا آن هستیم.
‎وی اظهار داشت: از جمله نتایج قابل توجه مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو، کاهش طمع دشمن نسبت به ایران اسلامی است.
‎استاندار اصفهان یادآور شد: مردم ما از دیرباز تاکنون درگیر فتنه‌گری و تلاش‌های بی‌امان دشمن علیه انسجام ملی و توسعه همه جانبه کشورمان هستند.
‎وی خطاب به مدیران صنایع و فعالان عرصه تولید استان گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت همگانی مردم، وحدت اجتماعی ایران اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهد.
‎ مرتضوی افزود: از این رو، مشارکت همگانی بعنوان یکی از راهبردهای اساسی که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند بایستی مد نظر قرار بگیرد و هر فرد در هر جایگاهی برای تحقق آن بکوشد.
تأثیر انسجام ملی در شکست نقشه‌های دشمن
‎معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با تاکید بر اهمیت و تاثیر انسجام‌ ملی در شکست دشمنان گفت: مردم‌سالاری دینی، مؤلفه تکوین قدرت نظام جمهوری اسلامی است.
محمدرضا جان‌نثاری افزود: همین مؤلفه و انسجام ملی باعث شده است تا نقشه‌های دشمن، با وجود تحمیل هزینه‌های مالی و جانی به ایران اسلامی، همواره با شکست مواجه شود.
‎وی خاطرنشان کرد: یکی از عرصه‌هایی حضور فعال مردم که باعث عصبانیت و شکست دشمن می‌شود، برگزاری انتخابات باشکوه است.
‎معاون استاندار اصفهان افزود: از این رو در تلاش هستیم تا انتخابات ذیل چهار راهبرد اساسی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب(سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت) برگزار شود و بر راهبرد مشارکت همگانی نیز تأکید فراوان داریم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سالجاری برگزار می‌شود.