اردبیل - ایرنا - مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل از برگزاری پنجمین دوره رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان خبر داد.

مهدی حسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رویداد از ۲۷ تا ۲۹ دی ماه سال جاری در آستانه دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت تولید محتوا بصورت تیمی خواهد بود، گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد ۴۸ ساعت فرصت دارند تا تولیدات مرتبط با محورهای اعلامی در بستر دیجیتالی را ارائه کنند.

وی با تشریح جزییات پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: این رقابت‌ها در چهار بخش انیمیشن، موشن‌گرافیک، برنامه‌های تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان اردبیل بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به سامانه https://event.bsjmajazi.ir/ و یا از طریق شماره تماس ۰۹۱۴۶۱۹۳۸۶۶ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسینی با اشاره به جوایز این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی به تیم‌های برتر اهدا و تیم‌های برتر هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی گفت: با توجه به اینکه تولید محتوا بنیان جهت‌دهی به افکار عمومی بوده و بستر فضای مجازی نیز بستر مناسبی برای ارائه این محتواهای مطلوب در تراز نظام تربیتی اسلام به شمار می‌رود، این رویداد فرصتی برای کشف استعدادهای مرتبط فراهم می‌کند.