گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۳۴۶ سارق امسال در این شهرستان دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ ارسلان خادمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۲۹۱ سارق در مناطق مختلف این شهرستان دستگیر شد.

وی بیان کرد: این سارقان اقدام به سرقت منازل،تجهیزات ساختمان‌های نیمه کاره، رینگ و لاستیک خودروها با شگردهای خاص کرده بودند.

خادمیان اظهار کرد: همچنین در سالجاری بیش از ۱۸۳ معتاد در این شهرستان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۲ هزارو ۳۴۰ متهم امسال در این شهرستان دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه که ۲ هزارو ۳۰۷ مورد بوده چهار درصد افزایش داشته است.

خادمیان ادامه داد: در اجرای طرح امنیت اجتماعی امسال بیش از ۱۲۴ دستگاه موتور سیکلت در این شهرستان توقیف شد در حالی که این تعداد درمدت مشابه سال گذشته ۱۰۴ دستگاه بوده است.

بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو متخلف در گچساران توقیف شد

فرمانده انتظامی گچساران گفت: امسال ۲ هزارو ۷۹ دستگاه خودروی متخلف در شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شد که نسبت به مدت مشابه هشت درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته یکهزارو ۹۱۵ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان تصریح کرد: این خودرو های هنجارشکن، پلاک مخدوش، اقدام به حرکات آکروبات، ویراژ رفتن و کورس گذاشتن کرده بودند، اعمال قانون، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی با بیان اینکه تماس با مرکز فوریت های پلیسی در این شهرستان امسال ۱۲ درصد افزایش داشت ابراز کرد: ۲ هزار و ۴۸۸ تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان امسال برقرار شد.

خادمیان تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه مزاحمت و تصادف و دیگر امور امنیتی را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به این مرکز اعلام ، تا پلیس در کمترین زمان به موضوع رسیدگی کند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.