سنندج- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم تلاش رسانه ها، صاحبان قلم و فعالان سیاسی و اجتماعی برای تبیین اهمیت شرکت پرشور در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب روز سه‌شنبه در جلسه تبیین انتخابات در سنندج اظهار کرد: رسانه ها، اساتید قلم و صاحبان اندیشه در کنار بیان نقاط ضعف و مشکلات، پیشرفت‌ها و اهمیت شرکت در انتخابات را برای توسعه بیشتر کشور تبیین کنند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان این است که عدم شرکت مردم در انتخابات را بزرگ جلوه دهند، افزود: باید مراقب باشیم و با مشارکت گسترده در انتخابات، تولید قدرت کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مشارکت پرشور در انتخابات، باعث نظم جدید جهانی می شود، ضمن اینکه با داشتن مجلسی قوی، شرایط داشتن برنامه تحولی خوبی برای رفع مشکلات و قدم در راه توسعه فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام طائب در ادامه به تاثیر طوفان الاقصی بر محیط بین المللی و منطقه اشاره داشت و گفت: با این عملیات، تصویر جدیدی از رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مردم جهان به تصویر کشیده شد.

وی اضافه کرد: دشمن از طریق جنگ ترکیبی در فاز اول از طریق اغتشاشات در سال گذشته و ادامه آن و اکنون با ناامید کردن مردم و ترغیب آنان به عدم شرکت در انتخابات، به دنبال ضربه به نظام اسلامی است که البته محقق نخواهد شد.