تهران-ایرنا-ابوعبیده سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) سه‌شنبه شب درباره تلفات نیروهای رژیم صهیونیستی در هفته گذشته گفت که رزمندگان این گروه در این مدت ۴۲ خودروی زرهی را منهدم کرده و ۲۲ نظامی را کشتند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری "سما" فلسطین، وی همچنین تصریح کرد که در این مدت نیروهای مقاومت ۵۲ عملیات را انجام دادند که در این مجموعه عملیات، ده‌ها نظامی دیگر کشته یا زخمی کردند.

در ادامه سخنان ابوعبیده آمده که مبارزان القسام در عملیات‌ مختلف نیروهای اشغالگر را با راکت، بمب‌های ضدنفر و ضداستحکامات، تیربار و اسلحه تک‌تیراندازی "الغول" هدف قرار داده و یک خانه را هم منفجر کردند.

وی اضافه کرد: مجاهدان القسام دهانه چهار تونل و یک میدان مین را پس از نزدیک شدن نیروهای اشغالگر صهیونیستی منفجر کردند و یک موشک زمین به هوا به سمت بالگرد ارتش تل آویو در آسمان نوار غزه شلیک کردند.

براساس گزارش ابوعبیده، مجاهدان القسام همچنین یک پهپاد هرمس ۹۰۰ را سرنگون کرده و یک پهباد از نوع Skylark و ۲ کوادکوپتر را هم تحت کنترل خود گرفتند.

ابوعبیده افزود: مجاهدان قسام مقرهای فرماندهی، نیروها و ادوات جنگی دشمن را نیز در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه با راکت‌های کم برد و خمپاره در هم کوبیده و تل آویو را هم هدف حمله موشکی گسترده قرار دادند.