بجنورد- ایرنا- اترک بجنورد روز گذشته باز هم باخت و با نمایشی ضعیف در برابر نود ارومیه، هفتمین شکست خود را در لیگ دسته دوم فوتبال تجربه کرد و همچنان با حالتی بحران زده در قعر جدول ماندگار شد.

به گزارش ایرنا، اترک بجنورد عصر روز سه شنبه ۱۹ دی ماه مهمان ارومیه ای ها بود اما باز هم با دستانی خالی به خانه بازگشت، انگار تمرکزش کسب یک امتیاز بازی بود اما همان را هم از دست داد.

انتظار می رفت اترک بجنورد در فصل جاری برخلاف فصل گذشته نوار باخت و تساوی خود را قطع کند و شرایطی بهتر از فصل قبل داشته باشد اما با پایان هفته دوازدهم تنها هفت امتیاز در کارنامه ورزشی اش ثبت کرد.

براساس آمارها این تیم تاکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۱۲ بار به میدان رفته که ماحصل آن هفت شکست، چهار تساوی و یک پیروزی بوده است.

هواداران معتقدند این تیم تاکنون باید به نقطه امنی در عملکرد و نتیجه‌گیری می‌رسید زیراکه پنج سال فرصت کمی برای به بار نشستن برنامه‌های کادر فنی و هماهنگ شدن بازیکنان یک تیم نیست.

بی تردید ماندگاری اترک در مدار باخت و تساوی ناشی از مشکلات مالی است که همواره وجود دارد و گامی هم برای رفع این مشکلات برداشته نمی شود.

هنوز بسیاری از بازیکنان مطالبات خود را دریافت نکرده اند و همچنان با اتوبوس برای بازی در شهرهای دور دست اعزام می شوند که خستگی راه رمقی برای حضور موثر آنها در میدان نمی گذارد.

جدای از همه این مشکلات تا پایان نیم فصل تنها یک بازی آن هم در خانه با شهرداری نوشهر دارد که کسب سه امتیاز این بازی می تواند وضعیتش را در جدول لیگ دسته دوم ترمیم کند و جانی دوباره به تیم بخشد به گونه ای که کادرفنی اترک نباید به سادگی از کنار این بازی بگذرند و در گام بعدی پرداخت مطالبات بازیکنان را در اولویت قرار دهند.

خودداری بازیکنان اصلی از حضور در بازی ها

مدیر اجرایی تیم اترک بجنورد در این باره می گوید: بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات از حضور در بازی های خود داری می کنند.

محمد نامور می افزاید: مطالبات بسیاری از بازیکنان چند وقتی است که پرداخت نشده و از بازیکنان ذخیره در بازی ها استفاده می شود.

وی ادامه می دهد: این تیم همچنان مشکلات مالی دارد و بازیکنان با اتوبوس به مسابقات اعزام و  خسته و بی انگیزه در مسابقات حاضر می شوند.

مدیر اجرایی تیم اترک بجنورد تصریح می کند: هنوز کمکی از سوی صنایع خراسان شمالی به این تیم بومی نشده است و مشکلات مالی دلیل اصلی عملکرد ضعیف این تیم در لیگ دسته دوم است.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی و با مالکیت سازمان همیاری شهرداری های خراسان شمالی تاسیس شد.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال و فوتبال سازمان یافته اند.