شیراز-ایرنا- مطبوعات شیراز روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

وام های بخت بر گشته

روزنامه سبحان در شماره ۶۱۹۲ خود تیتر وام های بخت برگشته را بر جسته کرده است، همه افراد تاثیر گذار باید برای حضور مردم در صحنه تلاش کنند،‌ آورده گردشگری سلامت برای فارس چقدر است و کلنگ زنی های دهه فجر به شرط تامین اعتبار تا پایان پروژه انجام گردد از دیگر عناوین این روزنامه است. ‌

پاسداشت آب از جبهه مدارس
پاسداشت آب از جبهه مدارس یکی از عناوین روزنامه شیراز نوین است که در شماره ۲۰۲۱ خود بر جسته کرده است،‌ بهره مندی پتروشیمی شیراز از فناوری های جهانی،‌ آمادگی همکاری برای احداث چهار میلیون مسکن ملی و پروژه شهید استوار در آستانه بهره برداری هم دیگر مطالب روزنامه شیراز نوین است.

آغاز طرح نجات دانش آموزی آب

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۰ مطالبی از جمله، مساله بالا بودن قیمت کالای خوراکی در سفره مردم، شروع به کار دومین مرکز دولتی دندان پزشکی تحت بیهوشی فارس در بیمارستان لارستان و اقامت در فارس کاهش یافته را انعکاس داده است.

کوچ انبوه سازان از شیراز به شمال
روزنامه عصر مردم در شماره ۷۹۵۴خود به موضوع کوچ انبوه سازان از شیراز به شمال اشاره کرده است،‌ پیگیری استاندار فارس در تهران برای حل مشکل آب و فاضلاب،‌ همه جریانات باید به طور مساوی تریبون داشته باشند هم دیگر مطالب این روزنامه است.

همچنین روزنامه عصر مردم در ستون طنز مکتوب خود با عنوان نیش و نوش از مشکلات بی شمار، شعری سروده است و در ستون سر مقاله هم به نقل از نویسنده آورده است: "‌روز راستگویی" که یکی از نشانه های جامعه بیمار سخت بودن راستگویی در آن است.

سرآشیبی معدل دانش آموزان فارس

روزنامه افسانه در صفحه نخست شماره ۵۱۸۹ خود تیتر به سراشیبی معدل دانش آموزان در فارس اشاره کرده و گفته:‌میانگین معدل دانش آموزان فارس در امتحانات نهایی زیر ۱۰ است. رکود مسکن تمام بازار را تحت تاثیر قرار می دهد،‌ مستاجران شیراز حاشیه نشین شدند و کف ایمنی،‌کف حقوق هم در ستون روزن این روزنامه منعکس شده است.

طبیعت دوست فسایی در مسابقات جهانی
روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۶۷ صفحه جنوب خود اراذل حساب کار دستشان آمد،‌ مقام نخست کودک طبیعت دوست فسایی در مسابقات جهانی،‌تن درمند درمانگاه و شناسایی ساختمان های ناایمن شیراز عنوان دیگر مطالب این روزنامه است.