تهران- ایرنا- مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای را به رقابت می گذاریم، از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت می‌کنیم تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.

به گزارش ایرنا، احسان حامدمقدم با بیان این که بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از ۶ سال توقف، از ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود، گفت: رویکرد اصلی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این رویداد رسانه های نوین، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن ها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و شرکت های دانش بنیان رسانه‌ای و شرکت‌هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه‌ ای در بخش‌های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است می‌توانند حضور داشته باشند.

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران تاکید کرد: با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانه‌های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت. پیش ثبت‌نام برای همه رسانه‌ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت‌نام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت‌نام ۲۷ دی ماه است.

حامدمقدم افزود: کانال ها و صفحات مجازی، رسانه های برخط، نمایندگی رسانه های خارجی و روابط عمومی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران شرکت کنند و پیش ثبت نام از طریق وب‌سایت نمایشگاه رسانه های کشور انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم طراحی نشان دائمی (لوگو ـ آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذاریم، ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از ۶سال و تغییر رویکردی که داشته از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت می کند تا نشان دائمی این نمایشگاه را طراحی کنند.

حامدمقدم توضیح داد: طرح‌ها و ایده‌های دریافتی توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصین این حوزه داوری و در نهایت ۳ طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی شده و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.