شیراز- ایرنا- رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: تشکل‌های دانشجویی جامعه را از ترفندهای جنگ ترکیبی و شناختی که با آن درگیر هستیم مطلع و آگاه سازند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، سپهر خلجی در جمع تشکل‌های دانشجویی در شیراز افزود: تشکل‌های دانشجویی نقش بسزایی در جلوگیری از فساد دارند و بازوهای فسادستیز دولت هستند.

او ادامه داد: در بسیاری از موارد تذکرات تشکل‌های دانشجویی باعث جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در جامعه شده است.

وی، با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر لزوم درستکاری مدیران اظهار کرد: مواردی بوده که بعد از مطلع شدن رئیس جمهور از خطای یک فرد مسئول، مستقیما دستور برکناری او را صادر کرده است.


رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: برخورد مستقیم رئیس دولت با خطای مدیران، پیام روشن فسادستیزی و نداشتن تعارف با هر تخلف را در هر سطحی، به بدنه دولت و جامعه انتقال می دهد.

خلجی، با بیان اینکه دشمنان از راه‌های مختلف سعی دارند در چرخه اقتصادی کشور اختلال ایجاد کنند افزود: هم اینک درگیری نظامی وجود ندارد و ما درگیر جنگ اقتصادی هستیم و تشکل‌های دانشجویی باید به آگاه سازی جامعه در خصوص ترفندهای جنگ ترکیبی و شناختی که با آن درگیر هستیم به عنوان یک وظیفه مهم توجه کنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها افرادی را در کشورهای مختلف تعیین کرده‌اند که آن کشورها را در برابر معامله با جمهوری اسلامی تهدید به تحریم می‌کنند.

او اظهار کرد: همه کشورهایی که تسلیم سیاست‌های ظالمانه آمریکا شده‌اند اکنون در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و این روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است که باعث شده شرایط متفاوتی با آن کشورها داشته باشیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: در ابتدای دولت سیزدهم نرخ تورم ۶۰ درصد بود اما با تلاش‌های مستمر این دولت هم اکنون نرخ تورم در کانال ۴۰ درصد که سعی می‌شود این نرخ تا پایان سال بهبود یابد.

خلجی، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای برای اشتغال جوانان افزود: نرخ بیکاری در بسیاری از استان‌های کشور کاهش یافته و تعداد زیادی از جوانان با احیای کارخانه‌های راکد و صنایع خرد مشغول به کار شده‌اند.