کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای آمدن امام عصر( عج) دنبال ایجاد امنیت بود و نقش بزرگی برای دفاع از امنیت و استقلال کشور در منطقه ایفا کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شنبه شب در آیین اختتامیه پویش سرباز حاج قاسم در کاشان با اشاره به گفته شهید سلیمانی که اطراف ایران را ارتش هایی ازجمله فلسطین،حماس،جهاد اسلامی،حزب الله،یمن،سوریه،فاطمیون،زینبیون و حشدالشعبی ایجاد کرده ایم گفت: همانگونه که این سردار پر افتخار اسلام بیان کرد؛ اگر دشمن بخواهد به ایران که به مثابه یک حرم است؛ آسیب وارد کند باید از این ارتش ها عبور کند اما این توان را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به زودی شاهد زوال رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود اظهار کرد: ایجاد امنیت برای کشور کار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی بود و این مقدمه ای برای ایجاد امنیت برای امام عصر(عج) است.

امام جمعه کاشان بیان کرد:حاج قاسم یکی از حلقه های زمینه سازی برای ظهور عصر(عج) بود و کار برای این شهید بزرگوار اجر عظیم دارد.

حجت الاسلام حسینی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یک بمب در کرمان منفجر شد اما چندین برابر آن توسط نیروهای امنیتی کشور خنثی شده است، در خارج از مرزهای کشور، بخش عمده حفظ امنیت با سپاه قدس است؛ دشمن ترین دشمنان امام عصر(عج) طبق آیه قرآن رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا است و بیشترین عداوتشان با ایران و حزب الله لبنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان هم در این آیین گفت: مقام معظم رهبری در خصوص عملیات کربلای پنج می فرمایند شب عملیات کربلای پنج شبهای قدر انقلاب اسلامی است و شهدای بزرگوار رشادت های زیادی در این عملیات به خرج دادند.

سرهنگ کریم اکبری افزود: پویش سرباز حاج قاسم با نیت معرفی جایگاه و مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شد و باید تلاش کنیم سربازی حاج قاسم که سربازی ولایت است سرلوحه کارمان باشد.

پویش سرباز حاج قاسم با هدف ترویج مولفه های مکتب سلیمانی در جامعه از هشتم دی آغاز و تا امروز ۲۳ دی ماه ادامه داشت.

دارالمومنین کاشان یک هزار و ۸۲۴ شهید تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.