همدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: پروژه بلاتکلیف سالن ورزشی کارگران شهرستان بهار با بیش از ۱۰ سال بلاتکلیفی با اعتبارات سفر رییس جمهور به استان تکمیل و در آستانه راه اندازی قرار دارد.

یوسف شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رییس جمهور برای توسعه اماکن ورزش کارگری استان در ۲ شهرستان تویسرکان و بهار تصویب شد که با استفاده از این اعتبارات سالن ورزشی کارگران بهار تکمیل و در آستانه راه اندازی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی در شهرستان بهار پس از ۱۰ سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد،افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال از سهم اعتبارات سال گذشته این پروژه بود که به طور کامل جذب شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: در فاز نخست این پروژه و با تامین اعتبار اولیه تملک و دیوارکشی و ساختمان نگهبانی و کف پوش سالن تکمیل شد.

شعبانی افزود: بعد از تزریق اعتبارات سال جاری انشعاب گاز و برق تکمیل و محوطه سازی نیز اجرا می شود و ساخت مخازن آب برای فاز دوم پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پروژه معطل یاد شده با سرعت بالایی اجرا شد تا هرچه زودتر در اختیار جامعه پرتلاش کارگری قرار بگیرد، ادامه داد: پروژه سالن ورزشی شهرستان بهار در مرداد سال جاری یک زمین بایر بود که با پیگیری های مجدانه استاندار همدان و جلسات پیاپی اعتبارات مربوط به آن تا ۲۹ شهریور جذب و در پایان مهر فاز نخست آن تکمیل شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: پروژه ساخت سالن ورزشی کارگران شهرستان تویسرکان نیز ۹ سال پیش بدون دیوار کشی و تعیین حریم باقی مانده که با اعتبارات سفر این مشکلات حل و فصل شد.