رباط کریم - ایرنا - فرماندار رباط کریم از تشکیل ۲۸ کمیته برای برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر و افتتاح چندین طرح عمرانی در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، امید احمدی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر شهرستان رباط کریم به موضوع آگاهی بخشی در جامعه تاکید و اظهار داشت: در کشوراقدامات و خدماتی زیادی توسط نظام اجرا شده و دشمنان ما در صدد کمرنگ جلوه دادن خدمات دولت هستند باید دستاوردهای نظام و دولت بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد و به مردم اعلام شود.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان دستگاههای اجرایی، شهرداران و دهیاران نسبت به آذین بندی و مناسب سازی فضاهای عمومی و اداری اقدام و در راستای آشنا سازی نسل جوان با وقایع قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای انقلاب با برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت اهتمام لازم را به عمل آورده تا خدمات نظام برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به تقارن دهه فجر با موضوعات انتخاباتی تاکید کرد: فضاسازی ادارات و تبلیغات باید چند منظوره و در راستای امیدآفرینی ایام الله دهه فجر و انتخابات و همچنین محتوای طرح و شعارها باید خلاقانه باشد تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه مردم را تشویق به شرکت در انتخابات کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه ما فراهم آوردن شرایط کافی برای آگاهی بخشی به مردم است تا شاهد افزایش مشارکت اجتماعی در این عرصه سرنوشت ساز باشیم.

وی ادامه داد: مردم با وجود همه مشکلات، پای کار این نظام و انقلاب و رهبری ایستاده اند هرچند تمام تبلیغات دشمن همچون گذشته بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات پیش رو گذاشته شده، اما به لطف خداوند مردم ما هوشیارند و حضور پرشور آنها دسیسه دشمن نیز بی نتیجه خواهد ماند.

فرماندار رباط کریم تصریح کرد: همه فعالیت ها و برنامه ها باید متناسب با قشر جوان و نوجوان اجرا و آگاه سازی نسل جوان با مبانی و دستاوردهای انقلاب باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.