قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی قزوین گفت: زنان جامعه ما در کنار مردان بایستی در تصمیم گیری های مهم از جمله انتخابات حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی در نشست با مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان، خاطرنشان کرد: امروز باید از تمام ظرفیت های موجود جامعه برای حل و رفع مشکل و چالش های زنان شاغل استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه زنان را در انجام وظایف خانوادگی و اجتماعی همواره باید مورد تشویق و ترغیب قرار داد، افزود: البته مهمترین نقش زنان جامعه اسلامی را می‌توان تربیت نسل آینده ساز دانست.

به گفته کاظمی، جامعه دینی برای زنان جایگاه و نقش مهمی در جامعه قایل شده است تا جایی که این قشر را در همه عرصه های مختلف و فعالیت های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی مورد حمایت خود قرار داده است.

وی، حضرت زهرا (س) را به عنوان بهترین الگوی انسانیت و تربیت نسل ها دانست و یادآور شد: دولت سیزدهم نیز زن را واجد ابعاد مختلف شخصیتی می‌داند و از توانمندی‌های آنان در کارهای دقیق و پراهمیت بهره می‌برد و در عین حال نیز همواره زنان در کارهایی که نیاز به دقت‌، ظرافت، هوش اجرایی و استمرار دارد، خوش درخشیده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان استان قزوین نقش زنان را در مشارکت اجتماعی و انتخاب افراد اصلح در انتخابات مهم دانست و گفت: زنان در افزایش میزان مشارکت ها نقش مهمی و اساسی دارند و امیدواریم در انتخابات امسال نیز شاهد حضور و سهم بالای آنان در این زمینه باشیم.