قرچک - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: آگاهی‌بخشی به مردم از روند اجرای انتخابات یکی از مهمترین عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش ایرنا، بهروز میری‌زاده روز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان قرچک اظهار داشت: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی وظیفه دارد تا در سه مرحله پیش، حین و بعد از انتخابات، اطلاعات صحیح را بر اساس قانون به اطلاع مردم برساند و آنان را در جریان روند اجرای انتخابات قرار دهد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار قرچک با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات نظام و امیدآفرینی، زمینه را برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند فراهم می کند، افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و رویدادی سیاسی و فراجناحی است که همه وظیفه دارند برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن وارد میدان شوند.

وی تاکیدکرد: برگزاری انتخابات باشکوه، موجب تقویت امنیت ملی کشور می‌شود.

میری زاده با اشاره به لزوم اطلاع رسانی صحیح در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات قرچک در اتاق شیشه‌ای و قابل رصد برای تمام شهروندان فعالیت خود را بدون جانبداری از داوطلبان و فقط برای ایجاد بستر مناسب برای حضور باشکوه معطوف کرده است که این هدف مهم جز با تلاش و همت خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نمی‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه وظیفه اعضای ستاد انتخابات حفاظت و حراست از آرای مردم است، افزود: کمیته های مختلف ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باید با عملکرد صحیح و قانونی خود، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات قرچک با برنامه ریزی مناسب، پیش بینی های لازم برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات را انجام داده و یقینا با مشارکت آحاد مردم شاهد انتخاباتی قانونمند و سالم در این شهرستان خواهیم بود.

میری زاده تصریح کرد: رای مردم امانتی نزد برگزارکنندگان انتخابات است و برگزاری انتخاباتی سالم، با حفظ همدلی محقق خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.