زنجان - ایرنا - رییس هیات ژیمناستیک استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون ۶۰۰ ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند، گفت: ژیمناستیک استان تا رسیدن به جایگاه مطلوب فاصله زیادی دارد.

علی فرامرزلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون فعالیت ورزشکاران این رشته به دلیل تقارن با فصل امتحانات کمرنگ تر شده و این در حالی است که شمار علاقه مندان ژیمناستیک در طول تابستان نمود بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه ژیمناستیک جزو سه رشته پرطرفدار استان است، اضافه کرد: جامعه آماری این رشته در مقایسه با دیگر رشته ها پایین بوده و در این میان سرمایه گذاری رده های سنین پایین تر مورد توجه قرار گرفته است.

فرامرزلو با بیان اینکه به تازگی برای تربیت ورزشکاران شایسته مساحت سالن فعلی ژیمناستیک افزایش یافته است، گفت: طبق برنامه ریزی ها و با خرید تجهیزات مورد نیاز این بخش جدید دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم این هیات برگزاری اردوهای ملی در این استان با توجه به امکانات موجود است که انجام این مهم چشم انداز بهتری را پیش روی این رشته ورزشی قرار می‌دهد.

رییس هیات ژیمناستیک استان زنجان از برگزاری مسابقات ژیمناستیک در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: برترین های این رخداد در قالب مسابقات استانی دهه فجر به رقابت می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: طبق بخشنامه اعلام شده لیگ ژیمناستیک در کشور آغاز خواهد شد که این هیات نیز با توجه به بازیکنان شاخص در این رقابت ها حضور خواهد یافت.