شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز سه‌شنبه ۲۶ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه افسانه در شماره ۵۱۹۴ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: افزایش قیمت بنزین راهکار کاهش آلایندگی نیست، آغاز ساخت پایانه صادراتی شمال فارس به مرکزیت شهرستان اقلید، بیش از ۱۷ هزار کنتور آب در شیراز تعویض شده است، روش های متنوع تامین مالی پروژه های فعال فارس پیگیری می شود، اعتراض پارلمان بخش خصوصی فارس به مصوبه کمیسیون تلفیق.

روزنامه عصر مردم نیز صفحه نخست شماره ۷۹۵۹ خود به بررسی رهاورد عنوان پایتختی محیط زیست آسیا برای شیراز پرداخته است.

انبوه سازان دولت را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن یاری کنند به نقل از مدیرکل راه و شهرسازی فارس، منطقه هفت مقصد جدید گردشگری شیراز می شود و طرح زوج و فرد شیراز را با دقت دنبال می کنیم به نقل از رییس کمیسیون حمل و نقل شورا از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چاپ رسیده است.

روزنامه خبر جنوب دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۱۲۵۷۲ صفحه جنوب خود در گزارشی به مساله داغ شدن بساط تقلب در بازار طلای آب شده پرداخته و عنوان طلا در کوره تقلب آب شد را برای این مطلب خود برگزیده است.

نارسایی های شبکه بانکی در حمایت از تولید، بیشترین میزان ساخت مسکن ملی متعلق به فارس است، مصوبه افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده منطقی نیست، اجرای طرح روستای باسواد در استان فارس و مشکلات نبود روشنایی در کمربندی شیراز از دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه نخست خود منتشر کرده است.


روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۲۶ خود عناوینی نشاط افزایی با نسخه سرمایه گذاری، فرصت سرمایه گذاری در شهر سلامت شیراز فراهم شد، ۱۶۰ همت برای تامین مصالح مسکن ملی، دپو ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در شیراز لو رفت، مخزن بیدزرد آماده بهره برداری و مسکن ملی وارد فاز مسکن کارگری شد را برجسته کرده است.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۹۷ خود به عناوینی همچون افزایش پنج تا ۶۰ میلیون قیمت خودرو در یک روز، افتتاح و گلنگ زنی ۲۰ پروژه در دهه فجر در منطقه هفت شیراز، مخزن ذخیره آب شرب روستای بیدزرد آماده بهره برداری است، برنامه ریزی برای ساخت مسکن کارگری و احداث شهربازی در بوستان های آزادی، جنت و نماز اشاره داشته است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۵ خود این مطالب را به چاپ رسانده است: گردش مالی ۱۶۰ هزار میلیارد تومانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی فارس، تکاندن گرد و غبار محرومیت از منطقه هفت، تمرکز بر کشف مودیان جدید و مقابله با فرار مالیاتی از ویژگی های بودجه ۱۴۰۳ است به نقل از نماینده شیراز و زرقان و تداوم نهضت سازندگی در منطقه ۹ شیراز.