تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

خمین - ایرنا - مسابقه نقاشی و اهدای نوشت افزار روز سه‌شنبه به مناسبت روز هوای پاک از سوی واحد خودروسازی خمین(آرین پارس) با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دبستان دخترانه نفیسه این شهرستان برگزار شد.

معاون اداری و منابع اداری خودروسازی خمین در حاشیه برگزاری برنامه روز هوای پاک گفت: به‌عنوان واحد خودروسازی برای حفظ هوای پاک خمین تلاش می‌کنیم.

محمد خلج ادامه داد: این برنامه تلفیقی از کمک به مدارس مناطق محروم خمین و آموزش و نهادینه سازی اهمیت هوای پاک برای دانش آموزان است.

وی ادامه داد: مسابقه نقاشی با موضوع هوای پاک برای دانش آموزان این مدرسه تدارک دیده شده و به بهانه این مسابقه با حفظ عزت و شأن دانش آموزان هدایایی به آنها از سوی واحد خودروسازی اهدا می‌شود.

خلج بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی خودروسازی خمین ۲۹۰ هدیه به دانش آموزان ۲ مدرسه در مناطق محروم این شهرستان اهدا می شود.

معاون اداری و منابع انسانی واحد خودروسازی خمین (آرین پارس)با اشاره به اینکه این برنامه به صورت بلند مدت در دستور کار قرار دارد، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این برنامه در حداقل پنج مدرسه خمین اجرا شود.

خلج یادآور شد: آلودگی هوا به عنوان یک چالش جهانی و فرامرزی دارای آثار گسترده‌ای است.

وی تصریح کرد: ترویج و توسعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه از طریق تقویت و گسترش فعالیت های آموزشی امکان پذیراست.