یزد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه‌ الغدیر یزد گفت: اساتید بسیجی دانشگاه‌ها باید مردم را به نحو مناسب در جریان اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ " حمیدرضا محدث " چهارشنبه شب در جمع اساتید دانشگاه‌های یزد افزود: تبیین اهمیت انتخابات امسال یک رسالت دینی و انقلابی مهم است و باید در کنار اساتید بسیجی، سایر نخبگان و دلسوزان در جامعه تلاش داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ادامه داد: بیشترین تاکید مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر بر موضوع مهم انتخابات و مشارکت حداکثری در آن است و با توجه به گروه‌های مختلف مردمی در جامعه باید تلاش شود تا مردم را نسبت به برگزاری انتخابات در اسفندماه آگاه کرد.

این مسئول بیان کرد: حضور گسترده آحاد مردم انقلابی در انتخابات پیش‌رو موجب تقویت نظام و عامل اصلی در شکست اهداف کفر جهانی است بنابراین باید زمینه مشارکت پرشور در این میدان مهم در کشور فراهم شود که قطعا مردم نقش خود را می‌دانند.

محدث به نقش و جایگاه بسیج در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نیروی کارآمد برای تمام عرصه‌ها و میدان‌هاست و باید نقش و اهمیت آن بیش از گذشته در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه با هم‌افزایی و خرد جمعی بسیج کمک‌ حال دستگاه‌های مختلف است بیان کرد: در حوزه گردشگری تلاش شد تا جوانان مستعد و مسلط به چند زبان زنده دنیا را استعدادیابی کنیم تا در این زمینه بتوانیم برنامه‌های کمک‌کننده به حوزه گردشگری را اجرایی کنیم.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.