شیراز -ایرنا - تیم زاگرس کازرون در هفته نهم رقابت های هندبال لیگ برتر بانوان به سختی از سد تیم سنندج که در قعر جدول  جای دارد،گذشت.

به گزارش ایرنا، این بازی که روز جمعه در سالن تختی شهرستان کازرون و با حضور تماشاگران برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی نه چندان خوب تیم سنندج را با نتیجه ۳۸ بر ۲۵ شکست داد.

شاگردان خدیجه قانع سر مربی تیم زاگرس که به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جای داشتند به دنبال این بودند تا در این بازی تفاضل گل خود را بالا ببرند اما به سخره سخت میهمان خود بر خورد کردند.

مصدومیت چند بازیکن این تیم بنا به گفته رییس هیات هندبال فارس یکی از علت های بازی نه چندان خوب کازرونی بوده است هر چند تیمی که می خواهد قهرمان شود و مدعی است نباید در غیاب یکی ۲ بازیکن مصدوم چهره ضعیفی را از خود به نمایش بگذارد.

برتری سنندجی ها در نیمه نخست

تیم سنندج در نیمه نخست پا به پای حریف مدعی خود دوید و در نهایت هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ میزبان را با شکست بدرقه کرد تا کازرونی ها به خود بیایند.

اما در نیمه دوم بازیکنان تیم زاگرس بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و توانستند ۳۸ بر ۲۵ به برتری دست یابند هر چند در این نیمه هم ۱۰ گل خوردند تا همچنان با تفاضل گل کمتر در جای سوم قرار گیرند.

شکست های تیم شهید چمران همچنان ادامه دارد

اما تیم شهید چمران لارستان دیگر نماینده فارس در لیگ برتر امروز جمعه در اصفهان میهمان تیم فولاد مبارکه بودند و بازی را باختند تا شکست های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده لارستان در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشت هر چند با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ شکست خورد.

در نیمه دوم تیم سپاهان که نیمه نخست را با اختلاف ۲ گل به برتری رسیده بود بازی بهتری را به نمایش گذاشت و در نهایت هم ۳۰ بر ۲۰ پیروز میدان شد تا تیم شهید چمران به منطقه سقوط نزدیک تر شود.

جدول رده بندی در پایان هفته نهم

به گزارش ایرنا،در جدول رده بندی تاپایان هفته نهم،‌ تیم سنگ آهن بافق یزد با ۱۶ امتیاز همچنان صدر جدول را حفظ کرد، ‌ فولاد هرمزگان با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زاگرس کازرون در رده دوم جای گرفت و کازرونی ها هم سوم هستند.

همچنین تیم فولاد مبارکه اصفهان با ۱۲ امتیاز در رده چهارم ایستاد و خود را به صدر جدول نزدیک کرد، شهدای رزکان البرز با ۱۰ امتیاز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد،‌ نفت و گاز گچساران با سه امتیاز ششم است،‌ شهید چمران لارستان با سه امتیاز هفتم و تیم سنندج هم بدون امتیاز در قعرجدول به سر می برد و یکی از کاندیدای سقوط به دسته یک است.

در نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هشت تیم شرکت دارند و پس از انجام ۱۴ بازی تیم قهرمان این دیدارها راهی جام باشگاه های آسیا می شود و ۲ تیم انتهای جدول هم به لیگ دسته یک سقوط می کنند.