پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با ۱۷ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم تاجیک‌نوری روز جمعه در جلسه ستاد دهه فجر که در محل دفتر امام جمعه پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد مختلف دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کارآمدی آن در اداره امور کشور است که نمود آن را می‌توان در افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی مناطق شهری و روستایی مشاهده کرد.

وی افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت، خدمات، شهرداری، روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۷ هزار میلیارد ریال در مناطق مختلف شهرستان پیشوا افتتاح می‌شود تا گوشه‌ای از تلاش نظام برای خدمت رسانی به مردم در معرض دید عموم قرار گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با افتتاح این طرح‌ها، برای ده‌ها نفر شغل پایدار ایجاد می‌شود.

فرماندار پیشوا گفت: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین زمان برای تبیین کارآمدی نظام در اداره امور کشور است و با توجه به در پیش بودن انتخابات قطعا جشن های پیروزی انقلاب زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم می کند.

تاجیک نوری افزود: امروز جامعه بیش از هر زمان به امید آفرینی برای خنثی کردن توطئه دشمن نیاز دارد و قطعا افتتاح طرح های مختلف در دهه فجر می تواند باعث افزایش نشاط اجتماعی شود.

وی یادآور شد: به منظور برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر کمیته های مختلف تشکیل شده و مسئولیت هر کمیته در برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب تعیین گردیده تا شکوه دهه فجر زمینه برگزاری انتخابات یازدهم اسفند را فراهم کند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.