سنندج- ایرنا- «کانی کردستان» در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، برابر مهمان خود، پالایش گاز ایلام تن به شکست داد.

به گزارش ایرنا، هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران امروز جمعه ۲۹ دی با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که کانی کردستان، میزبان پالایش گاز ایلام بود.

این رقابت ظهر امروز در ورزشگاه ملک نیای سنندج برگزار شد که در پایان دختران فوتبالیست استان با یک گل از مهمان خود شکست خوردند.

فاطمه محمدی، غزاله بنی طالبی، زهره جلالی، یاسمن قائدی، نجمه رینانی، شیوا سلمان پور، سوینج سلیمانی، زهره عرفانی، نازیلا بهاری، بشرا بنفشی و سمیه اسماعیلی ۱۱ بازیکن کانی کردستان بودند که با سرمربیگری معصومه جهانچی به دیدار تیم حریف رفتند.

به این ترتیب، تعداد باخت های کانی کردستان به عدد ۶ رسید و این تیم،۲ تساوی و یک برد در کارنامه خود دارد.

نماینده استان در پایان نیم فصل با پنج امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر ایستاده و با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند.

پس از این دیدارها، تعطیلات نیم فصل لیگ برتر به مدت ۲ هفته آغاز می شود که بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال، زمان نقل و انتقالات زمستانی برای ۱۰ تیم لیگ برتر زنان از ۳۰ دی آغاز و تا ۱۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

هفته دهم لیگ شانزدهم زنان هم روز جمعه ۱۳ بهمن‌ با انجام سه مسابقه آغاز خواهد شد و دو دیدار باقی مانده روز شنبه برگزار می شود.