قم - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم گفت: در دقیقه پایانی بازی امروز مقابل شهرداری ساوه صحنه پنالتی روی بازیکن ما کاملا واضح بود ولی داور آن را نگرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین صبوری عصر جمعه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش برابر شهرداری ساوه اظهار کرد: این پنالتی با چشم غیر مسلح هم قابل تشخیص بود و اگر پنالتی به سود آنا صنعت قم گرفته می ‌د می توانست کل جریان بازی را به نفع تیم ما تغییر دهد.
وی ادامه داد: اگر از داوری انتقاد کنیم برای ما جریمه در نظر می گیرند و حال که پنالتی برای ما گرفته نشده است، دیگه نمی شود زمان را به عقب برگرداند و داور اشتباهی کرد که ۱۰۰ درصد در نتیجه بازی موثر بود.
سرمربی آناصنعت قم افزود: برای امروز بازی سختی را پیش بینی می کردیم و از قبل به بازیکنان خود تذکر داده بودیم که شهرداری ساوه تیم دونده و جنگنده ای است.
وی عنوان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و منطقی ادامه می دادیم اما روی ۲ غفلت بازیکنان دروازه ما ۲ مرتبه باز شد و بازی به تساوی کشیده شد.
صبوری افزود: امروز هم مثل ۲ بازی قبلی خانگی موقعیت های زیادی را از دست دادیم و می توانستیم بیشتر از ۲ گل به ثمر برسانیم.

بازی مقابل تماشاگران قمی دشوار است
سرمربی شهرداری ساوه نیز در جمع خبرنگاران گفت: امروز بازی خیلی خوبی را مقابل تیم قم که امسال خوب نتیجه می گیرد و کادر فنی خوبی دارد شاهد بودیم. قم همیشه تماشاگران خوبی دارد که از مهمان نوازی آن ها تشکر می کنیم.
سعید کشاورزی با بیان این که بازی مقابل تماشاگران قمی بسیار دشوار است، اظهار کرد: تیم قم را خوب آنالیز کرده بودیم اما روی ۲ اشتباه گل خوردیم و در ادامه در دقایق پایانی نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و حداقل یک امتیاز از قم به ساوه ببریم.
وی بیان کرد: تیم ما خیلی جوان است و امسال برای ماندن در لیگ برتر بسته شده است و اگر رتبه تک رقمی خود را حفظ کنیم از عملکردمان راضی خواهیم بود.