شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه ۳۰ دیماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه شیراز نوین نیز در صفحه نخست شماره ۲۰۲۹ خود با تیتر سوژه تصادفات جاده‌ای همچنان داغ است به موضوع حوادث جاده ای در استان فارس پرداخته است.

غزه پای کار دین داری و حمایت از ملت اسلامی ایستاده است به نقل از امام جمعه شیراز، صنایع دستی به شهرک صنعتی می روند به نقل از مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس و بسیج فارس به رقابت های ملی اسوه رسید به نقل از معاون بسیج مساحد سپاه فجر فارس از دیگر عناوین این روزنامه است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره ۱۲۵۷۵ صفحه جنوب خود در گزارشی به موضوع گرانی لوازم خانگی و چالشی به نام جهیزیه پرداخته و عنوان ‘رنج جهیزیه’ را برای این مطلب خود برگزیده است.

خشکی آسمان و انقطاع نسل نتیجه گناهان است بنابراین باید استغفار کنیم به نقل از امام جمعه شیرز، حمل و نقل شیراز روی ریل پیشرفت، گردشگری سلامت به تن بافت تاریخی سنجاق می‌شود، فرش قرمز شیراز برای هنر و تبلیغات نقطه ضعف بزرگ گردشگری فارس دیگر عناوینی است که این روزنامه در صفحه نخست خود منتشر کرده است.

روزنامه سبحان دیگر دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۶۲۰۰ خود عناوینی همچون همه احزاب سیاسی به قانون اساسی پایبندند به نقل از استاندار فارس، مدیریت سبز یکی از مسئولیت های اصلی مدیران است به نقل از معاون توسعه استاندار فارس، غزه پای کار دین داری و حمایت از اسلام ایستاده است به نقل از امام جمعه شیراز و تجهیز باغ جنت به شهربازی کودکان و بزرگسالان برجسته کرده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۹۷ خود این عناوین را به چاپ رسانده است: ثبت جهانی مجموعه زندیه در حال پیگیری است، برنامه جامع برای کاهش تصادفات در فارس، حال تئاتر فارس خوب است، غزه پای کار دینداری و حمایت از امت اسلامی ایستاده است به نقل از امام جمعه شیراز، دولت برای شنیدن نظرات اصلاحی آماده است به نقل از استاندار فارس، آموزش مستمر فرهنگ ترافیک به دانش آموزان در شیراز و راه اندازی نیحه تخصصی صنایع دستی شیراز در اولویت است.

روزنامه تماشا نیز در شماره ۳۱۲۸ خود به مطالبی همچون باغ جنت به شهربازی کودکان و بزرگسالان مجهز می شود، رونق پروژه های عمرانی با افزایش ۴۰۰ درصدی بودجه شهرداری شیراز، افزایش قیمت دلار به بهانه حوادث سیاسی گذراست، ابعاد سنتی فرهنی ایران اسلامی در قبال خانواده و فرزندآوری به روز و معرفی می شود به نقل از امام جمعه شیراز و اقلید چهارراه اتصال استان های مجاور می شود به نقل از فرماندار اشاره کرده است.

روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه چاپ شیراز عنوان اصلی صفحه نخست شماره ۷۹۶۲ خود را ‘هرچه رد صلاحیت ها کمتر باشد بهتر است’ به نقل از استاندار فارس برگزیده است.

ابعاد سنتی فرهنگ ایران اسلامی در قبل خانواده و فرزندآوری به روز و معرفی می شود به نقل از امام جمعه شیراز، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ پروژه شهرداری منطقه هشت شیراز در دهه فجر، پروژه زندیه یک سرمایه گذاری در حوزه گردشگری است، ۱۲ بازیکن سابق فجر سپاسی به شهر راز شیراز پیوستند و سعدی سیاست اندیش ترین ادیب است از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه به چشم می خورد.