همدان- ایرنا- شهردار ملایر با اشاره به اینکه ملایر یکی از موفق‌ترین شهرها در حوزه‌های مختلف و حضور در نمایشگاه‌های متعدد است گفت: در همین راستا شهرداری ملایر برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در نمایشگاه شهریران حضور پیدا کرده است.

«مجید فرجی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نمایشگاه شهریران به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور از اول تا سوم بهمن در مصلای امام خمینی(ره) تهران دایر شده و شهرداری ملایر حضوری فعال در این نمایشگاه دارد.

وی افزود: شهرداری ملایر در کنار شهرداری‌های شهرهای مراکز استان‌ها به واسطه عملکرد قابل قبول در حوزه‌های مرتبط با این نمایشگاه و همچنین به عنوان شهرداری دارای ۲ نشان جهانی، جدیدترین ظرفیت‌ها و محصولات نوآورانه در حوزه مدیریت و توسعه شهری این شهرداری را به نمایش گذاشته است.

شهردار ملایر بیان کرد: این نمایشگاه نخستین رویداد ملی مدیریت شهری با نام «شهریران» است که در آن محصولات ملی مرتبط با موضوعات تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن‌سازی و مصالح نوین ساختمانی وجود دارد.

فرجی ادامه داد: در نمایشگاه شهریران نشست‌های مختلفی در زمینه انتقال تجربه، مشاوره‌های تخصصی و سرمایه گذاری برگزار می‌شود که شهرداری ملایر و همدان تنها نمایندگان استان در نخستین نمایشگاه شهریران شرکت کرده‌اند.

وی یکی از مهمترین اتفاق‌های این نمایشگاه را معرفی و انتخاب برترین شهرداری‌های کشور در قالب «جایزه ملی شهید باکری» عنوان کرد که این انتخاب بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگوهای تخصصی مدیریت شهری و از بین شهرداری‌های کل کشور انجام می‌شود.

شهردار ملایر گفت: علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه شهریران می‌توانند از تاریخ اول الی سوم بهمن در شبستان اصلی مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ عصر حضور پیدا کنند.

فرجی ادامه داد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نمایشگاه به آدرس www.shahriranexpo.ir علاوه بر ثبت نام برای حضور، از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های نمایشگاه مطلع شوند.

به گزارش ایرنا؛ نمایشگاه شهریران؛ نمایشگاهی برای تعالی مدیریت شهری است که از امروز یکم تا سوم بهمن در مصلی حضرت امام خمینی(ره) تهران گشایش یافته است.