کاشان - ایرنا _ مدیر ایرنا در منطقه کاشان گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی در منطقه کاشان خدمات صورت گرفته دولت و نظام در مسیر توسعه منطقه را از طریق رسانه ها به ویژه رسانه های رسمی ازجمله خبرگزاری جمهوری اسلامی به مردم اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا،امیرشاهین نایبی فر روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل افزود:دستگاه های اجرایی شهرستان با استفاده از ظرفیت رسانه و با تبیین اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

وی اظهار کرد: توجه نکردن بعضی از دستگاه‌های دولتی به موضوع اطلاع‌رسانی، فاصله بین دولت و مردم، بروز بخشی از بی‌اعتمادی‌ها در جامعه و آسیب به سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد.

مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی منطقه کاشان بیان کرد: دنیای کنونی به عنوان دنیای ارتباطات تبدیل به یک رسانه شده به گونه ای که با کسب و انعکاس اخبار، فضای افکار عمومی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در این میان توجه دستگاه های دولتی به موضوع اطلاع رسانی و اقناع افکار عمومی مهم است.

نایبی فر گفت:بدون تعارف باید گفت بخشی از مشکلات جامعه به دلیل دوری مدیران و مسئولان با رسانه ها است، تا زمانی که مدیر به خوبی نتواند اقدامات و خدمات دستگاه متبوعش را رسانه ای کند هرچند اقدامات بی نظیری هم داشته باشد اما هیچ گاه اقناع افکار عمومی در خصوص آن دستگاه محقق نمی شود و همیشه این ذهینت در جامعه وجود دارد که فلان دستگاه یا مدیر کم کاری دارد.

وی افزود: از همه مدیران حاضر در جلسه شورای اداری شهرستان تقاضا دارم از ظرفیت خبرگزاری جمهوری اسلامی برای بیان خدمات و دستاوردهای خود به مردم استفاده کنند چراکه تبیین خدمات دولت امیدافزایی در جامعه را به دنبال دارد.

وی اظهار کرد:ایرنا بازوی امین برای اطلاع رسانی است و موثق ترین اخبار از طریق این رسانه منتشر شده و شفافیت و صداقت همواره در امر اطلاع رسانی اولویت ایرناست.
نایبی فر گفت: رهبر معظم انقلاب، خبرگزاری جمهوری اسلامی را به عنوان نبض نظام در داخل و دست بزن در مقابل رسانه های استکباری توصیف کردند و امروز نیز تمامی ارکان این سازمان خبری تلاش خود را بر تحقق بیانات معظم‌ له نهاده‌ تا بتوانند در چنین نقشی به ایفای وظیفه ذاتی و سازمانی بپردازند.

شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان واقع شده است.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، در سال ۱۳۱۳ خورشیدی و با تاسیس «آژانس خبری پارس» بنا گذارده شد و در طول بیش از هشت دهه فعالیت، افزون بر جریان سازی خبری یکی از منابع مهم خبری دیگر رسانه های داخلی و خارجی بوده است.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از سال ۶۹ مسوولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.