خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: اهمیت جایگاه رسانه‌ برملا کردن جنایات رژیم صهیونسیتی است که بخوبی جهانیان متوجه تجاوز این رژیم جعلی به مردم فلسطین شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار نعمت الله باقری عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خط قرمز ما با رسانه زمانی است که با نظام جهت دار باشد در غیر اینصورت رسانه معاند و یا مخالف در لرستان نداریم همچنین اصحاب رسانه را در یک خط می‌بینیم و آن هم دفاع از ارزش های اسلامی و ولایت است.

وی افزود: اهمیت جایگاه رسانه‌ برملا کردن جنایات رژیم صهیونسیتی بود که بخوبی جهانیان متوجه تجاوز این رژیم جعلی به مردم فلسطین شدند.

وی با بیان اینکه امروز شیوه جنگ با ایران توسط دشمنان تغییر کرده و رسانه ها مسوولیت سنگین تری برعهده دارند ادامه داد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی همچنان در میادین مختلف حامی نظام هستند و پای ارزش های نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی بارها مورد هجوم فتنه های دشمنان شده ایم و نمونه آن ایستادگی با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: خبرنگار اصلاح طلب و اصولگرا برای ما معنا ندارد و اصحاب رسانه ای که همراه با نظام باشند در کنار ما قرار دارند.فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: خبرنگار اصلاح طلب و اصولگرا برای ما معنا ندارد و اصحاب رسانه ای که همراه با نظام باشند در کنار ما قرار دارند.

سردار باقری گفت: تخلیه محیط اطراف قلعه فلک افلاک دغدغه و واگذاری آن به میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری از دغدغه‌های مجموعه سپاه لرستان است و تلاش خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

وی افزود: رزمایش بزرگ سیاسی در پیش داریم و دشمن تلاش می‌کند انتخابات یا برگزار نشود یا شاهد کاهش حضور مردم در این رویداد باشیم ، بدبین کردن مردم نسبت به نظام از توطئه های دشمن است و هوشیاری مردم بیش از پیش ضروری است.

وی گفت: دخالت در انتخابات خط قرمز ما بوده و طی جلسات متعدد این موضوع مهم بارها به فرماندهان سپاه و مجموعه مرتبط یادآوری شده است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه امسال نیز گفت: چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت به عنوان رویکرد اصلی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پیش رو مورد تاکید است که دشمن سعی می‌کند این رویداد مهم را سبک جلوه دهد.

سردار باقری بیان کرد: رسانه ها ترویج نظام و اسلام را مدنظر قرار دهند همچنین پیش رو در جهاد تبیین و بیان واقعیت، از رویکردهای خبرنگاران باشد.

سردار باقری با بیان اینکه اشتغالزایی و محرومیت زدایی در مناطق محروم در حوزه های مختلف از اقدامات مهم سپاه است گفت: امسال ۸۳۰ سری جهیزیه به مبلغ هر سری ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان اهدا شده همچنین سال گذشته سه هزار میلیارد ریال وام اشتغال به نیازمندان و پرداخت شد.

مسوول بسیج رسانه لرستان در ادامه این نشست اظهار کرد: خبرنگاران لرستانی یک شبکه رسانه ای کم نظیری در کشور به شمار می‌روند و همواره پای کار هستند.

رضا مریدی اصل افزود: یکی از برنامه های تاثیر گذار در بحث جهاد تبیین ، اردوی راهیان پیشرفت است که تاکنون این برنامه در سفر به تهران برگزار شده و سفر به بوشهر بزودی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر ادامه داد: ۳۵۹ اثر در ۱۲ قالب به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه نتایج آثار ارسالی به زودی اعلام می‌شود بیان کرد: در این راستا ۶۹ یادداشت، ۱۱۶ گزارش خبری، ۴۸ گزارش تحقیقی، ۴۶ مصاحبه، ۴۳ تیتر، ۶ اینفوگرافی، چهار پادکست، ۹ عکس، ۹ کلیپ، چهار مستند، یک موشن گرافیک و چهار ویدئو به دبیرخانه ارسال شده است.