تهران- ایرنا- مسابقه بزرگ کتابخوانی «اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه» برای دانشجویان و طلاب به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه به مناسبت حماسه یکصدمین روز طوفان‌الاقصی نوشته عاطف حزین و ترجمه وحید خضاب در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برای دانشجویان و طلاب سراسر کشور در 22 بهمن برگزار می‌شود.

یکصدمین روز حماسه طوفان‌الاقصی را درحالی پشت سر می گذاریم که هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی درهم شکست و مقاومت ستودنی فلسطینی‌ها و عدم تسلیم در برابر جنایت های این رژیم در غزه و کرانه باختری به عنوان یکی از بزرگترین فاجعه‌های انسانی در نیم قرن اخیر رقم خورد که تحسین و حمایت جهانیان را برانگیخته و سبب شد که حمایت جهانی از آرمان‌ قدس و آزادی فلسطین در طول ۸۰ سال گذشته به اوج خود برسد و افکار عمومی جهانیان را به سوی شناخت هرچه بیشتر جریان اشغالگری صهیونیست ها و مسئله فلسطین جلب کرده است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی به نسل جوان و خصوصا دانشجویان، این مسابقه کتابخوانی را برگزار می کند.

دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و طلاب می توانند تا 10 بهمن برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه و بهرمندی از جوایز آن و تخفیف ویژه خرید کتاب به پایگاه اطلاع رسانی کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشگاه مذاهب اسلامی مراجعه کنند.

جوایز این مسابقه شامل پنج میلیون تومان برای نفر اول، سه میلیون تومان برای نفرات دوم و سوم، دو میلیون تومان برای نفر چهارم، یک میلیون تومان برای نفرات پنجم تا دهم و معادل 22 هدیه 500 هزار تومانی برای نفرات بعدی است.

کتاب اسرائیلی که من دیدم؛ نه صلح، نه حرف اضافه این کتاب که خاطرات خبرنگار عرب از سفر سال ۱۹۹۶ به شهرهای صهیونیست نشین و مسلمان نشین فلسطین اشغالی است، روایت دلنشین و تکان دهنده ای با خود دارد که برای خواننده بسیار جذاب است و خواندن آن در روزهایی که با مقاومت مردم غزه همراه شده، خالی از لطف نیست.