تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، خشم اعضای تیم آلمریا که مدعی شدند امتیاز دیدار این تیم برابر کهکشانی‌ها، از آنها «دزدیده» شده را قابل درک توصیف کرد!

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم آلمریا که تا اینجای فصل لالیگا هیچ بردی کسب نکرده، در اتفاقی غافلگیرکننده با ۲ گل نیمه نخست دیدار برابر رئال را به پایان رساند و راهی رختکن شد. با این حال، شاگردان کارلو آنچلوتی در رئال در نیمه دوم به بازی برگشته و با سه گل، شکست را با برد عوض کردند.

هر سه گل رئال پس از مشورت فرانسیسکو خوزه هرناندز مائسو، داور بازی با اتاق کمک داور ویدئویی(VAR) و استفاده از نمایشگر کنار زمین به ثمر رسید. آنچلوتی هر سه تصمیم را درست می‌داند اما گایزکا گاریتانو، سرمربی آلمریا به شدت از این تصمیمات خشمگین بود.

آنچلوتی درباره این تصمیمات گفت: خشم آلمریا از این تصمیمات را درک می‌کنم اما به نظرم همه تصمیمات درست بود. تصمیم‌گیری برعهده VAR نیست. این فناوری به داور توصیه می‌کند و در نهایت تصمیم‌گیری برعهده داور بازی است.

گونزالو مِلرو، هافبک آلمریا درباره تصمیم‌های داور گفت: حس می‌کنیم امروز از ما دزدی شده است، همینقدر واضح؛ بیشتر از این نمی‌شد به مادریدی‌ها کمک کرد تا به بازی برگردند. این اتفاق بارها در این فصل رخ داده است. ما هرگز چیزی نگفته بودیم اما امروز همه مرزها جابه‌جا شد. باورکردنی نیست!

رئال مادرید با این پیروزی، مجموع امتیازات خود را از ۲۰ بازی به ۵۱ رساند و بعد از خیرونای ۵۲ امتیازی در رده دوم قرار گرفت. آلمریا نیز با تنها ۶ امتیاز قعرنشین است.