یزد - ایرنا - جانشین سازمان بسیج رسانه کشور گفت: تزریق امید، جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی درست و به موقع برای شکستن اهداف دشمنان، ماموریت اصلی رسانه‌های گروهی است.

به گزارش ایرنا، کامیار مهدی پور دوشنبه شب در جمع خبرنگاران یزد به جنگ نابرابر دشمنان علیه انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه رسانه اشاره کرد و افزود: باید فعالان رسانه و فضای مجازی در این جنگ تمام عیار ترکیبی برای دمیدن روح امید و جهاد تبیین ثمرات انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با قدردانی از همه تلاش‌هایی که تاکنون در سطح کشور در حوزه رسانه و توسط خبرنگاران، مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان انجام شده ادامه داد: دشمنان از تکثیر تفکر جوانان انقلابی به شدت در هراس هستند و باید خبرنگاران ماموریت خود را انجام دهند.

این مسئول به توطئه رسانه‌ای دشمنان علیه نظام اشاره کرد و گفت: کشورهای غربی همواره سعی دارند تصاویر خیالی خود را به جوانان معرفی و آنها را ملاک عمل و رفتار آنها قرار دهد و باید رسانه‌های گروهی برای خنثی کردن اهداف فرهنگی استکبار اقدام کنند.

مهدی پور بیان کرد: دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا و حمایت و همراهی اذناب آنها با همه قدرت پا در میدان گذاشته و امروز آنها به شدت از ترویج روحیه انقلابی و جهادی و اهداف شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی وحشت دارند و باید برای تحقق اهداف معنوی تلاش کرد.

جانشین بسیج رسانه کشور گفت: باید هر کاری در بخش‌های مختلف در کشور انجام می‌شود به دلیل اهمیت موضوع، همراه با پیوست رسانه‌ای و فرهنگی باشد که در این خصوص هرچند اقدام می‌شود اما باید بیش از همیشه به آن عنایت خاص صورت گیرد.

مهدی پور به عملیات طوفان الاقصی و قیام مردم غزه علیه دشمنان اشاره کرد و گفت: این عملیات هیمنه جبهه استکبار و غاصبان صهیونیستی را در هم شکست و امروز باید پیام معنویت و مقاومت در جامعه اسلامی روز به روز تقویت و گسترش یابد.

در این نشست شماری از خبرنگاران به طرح دیدگاه‌های مختلف در بخش رسانه، جهاد تبیین و نقش فعالان این حوزه پرداختند.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.