کرمان- ایرنا- فرماندار کرمان با اشاره به اینکه وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم بدون اعمال سلیقه سیاسی و نظرات شخص است، گفت: معین های ستاد انتخابات با نهایت همدلی، آرامش و تعامل با اعضای ستاد، شعبه اخذ رای و مردم، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور در یازده اسفندماه باشند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، علی بابایی روز سه‌شنبه در نشست با معین های ستاد انتخابات این شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت انتخابات امسال افزود: به دلیل وسعت، جمعیت و تعداد بالای شعب اخذ رای در شهرستان کرمان، ستاد انتخابات این شهرستان از ظرفیت معین ها استفاده کرده است.

وی ادامه داد: معین در واقع حلقه وصل بین فرماندار و ستاد انتخابات با نمایندگان فرماندار است، از جمله وظایف معین ستاد انتخابات تسهیل برگزاری انتخابات در شعب با تامین امکانات و تجهیزات و همچنین رفع نواقص و مشکلات احتمالی است.

فرماندار کرمان از معین‌های ستاد انتخابات که به واسطه تجارب اجرایی انتخاب شده‌اند، خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل شعب اقدام کرده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز کنند.

وی افزود: هر کدام از افراد در صورت وابستگی به نامزدهای انتخابات مجلس و یا تمایل به حضور در ستاد تبلیغاتی آنها همین لحظه انصراف خود را از حضور در ستاد انتخابات شهرستان اعلام کنند.

بابایی ادامه داد: هرگونه خطا یا چشم پوشی از خطای افراد زیر مجموعه در انتخابات از هر فردی، پذیرفته نبوده و مطابق قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: به خاطر آخرت دیگران دنیای خود را نفروشیم.

فرماندار کرمان با اشاره به ماده ۱۳ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که (تمامی وزارتخانه ها، سازمان‌ها و ادارات و نهادهای قانونی و موسسات دولتی و عمومی موظف اند حسب درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران و بخشداران امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند) تاکید کرد: همه مجریان انتخابات موظف‌اند برای رفاه حال مردم و برگزاری انتخابات بدون نقص و اشکال، همکاری نموده و در صورت نیاز امکانات لازم را در اختیار قرار دهند.