تهران- ایرنا- دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: به بحث مدیریت در ورزش و انتخابات فکر می‌کنم و باید ببینم شرایط چگونه است و اگر بتوانم کمک کنم به آن ورود می‌کنم.

احسان حدادی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره وضعیت مسکن ورزشکاران، اظهار داشت: بعد از اینکه دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمودند ایران قوی ورزش قوی می‌خواهد و گفتند که باید مشکل مسکن ورزشکاران را حل کنید. این بار دیگر قطعا باید مشکل ورزشکاران در مسکن حل شود و اگر برطرف نشود کار ما در دنیا سخت خواهد شد. زیرا دنیا دارد همه کارهای اولیه و امکانات ورزشی و اردوهای ورزشکاران را تامین می‌کند تا مدال بگیرند.

وی افزود: در ایران پیگیری همواره جواب می‌دهد و متاسفانه ورزشکاران ما سعی می‌کنند در عرصه ورزش برای رسیدن به اهداف و زندگی حرفه‌ای خود پیگیر باشند اما پیگیر چنین مشکلاتی نیستند. ما هم در این زمینه به همراه دوستان در کمیسیون ورزشکاران پیگیری می‌کنیم تا مشکل مسکن ورزشکاران حل شود. به دوستان گفتیم اگر پیگیر این قضیه هستیم به خاطر خود شخص احسان حدادی نیست بلکه به خاطر این است تا ورزشکاران جوان ما از آن بهره ببرند.

پرتابگر المپیکی ایران در پاسخ به این پرسش که اگر در دنیای قهرمانی می‌ماندید تلاش شما تاثیرگذارتر نمی‌شد؟ خاطرنشان کرد: خیر. زیرا ورزشکاران نمی‌توانند در این زمینه وقت بگذارند. سه سال پیش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران درباره مشکل مسکن صحبت کردم اما چون ورزشکاران در ورزش حرفه‌ای هستند به این مسائل ورود نمی‌کنند.

وی در واکنش به حضور در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی گفت. ورزش جای ورزشی‌هاست و اگر قرار باشد کسی در فدراسیون‌های ورزشی ورود کند، باید ورزشی باشد. اینجا خانه ماست و باید یک ورزشکار تصمیم بگیرد که به بحث مدیریت ورود کند یا خیر. الان هم من در خصوص ورود به بحث مدیریت در ورزش و انتخابات فکر می‌کنم و باید ببینم شرایط چگونه است و اگر بتوانم کمک کنم ورود می‌کنم و اگر نتوانم دلیلی ندارد تا ورود کنم.