تهران- ایرنا- مهاجم پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم، گفت: با اینکه رفتم و برگشتم اما حس می‌کنم روز اولی است که در جمع سرخ‌پوشان حضور دارم.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، عیسی آل‌کثیر بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس و حضور دوباره در این تیم، بیان کرد: خوشحالم که می‌توانم دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم و خوشحالی من تمامی نخواهد داشت. با اینکه رفتم و برگشتم اما حس می‌کنم روز اولی است که در پرسپولیس حضور دارم. تلاش می‌کنم دوباره با پرسپولیس قهرمان شوم. مثل همیشه شماره ۷۲ را برتن خواهم کرد. امروز در تمرینات حاضر بودم و از حالا بازیکن پرسپولیس هستم. شاید هواداران ناراحت باشند که البته حق دارند، اما یک نیم فصل سخت را پیش‌رو داریم و باید کنار هم باشیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا هنوز تور دروازه‌ای که در آن دروازه استقلال را باز کرد نگه داشته است، گفت: هیچ وقت اهل کری خواندن نیستم ولی باید بگویم بله در اتاق خودم آن را دارم.

مهاجم پرسپولیس در مورد ترک این تیم در ابتدایی فصل، عنوان کرد: آن اتفاق دیگر گذشته است و مهم از حالا به بعد است. امیدوارم با حمایت هواداران شادی دوباره‌ای برای آنها ایجاد کنیم. من هم روزی هوادار این تیم بودم و امروز به عنوان یک فوتبالیست - هوادار برای این تیم به میدان می‌روم. به طور حتم بهترین نمایش خود را ارائه خواهم داد.