رشت - ایرنا - مسئول جهانگردی و اتومبیلرانی گیلان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، این استان خط پایان همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی کشور شد.

محسن واحدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی کشور با برنامه‌ریزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی طی روزهای ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش بزرگ اتومبیلرانی خانوادگی، ۳۰۰ شرکت کننده زن‌ و مرد با برنامه‌ریزی کانون اتومبیلرانی و جهانگردی کشور حرکت خود را روز ۲۵ بهمن از تهران آغاز خواهند کرد و در روز ۲۷ بهمن ماه این همایش در هتل سفیدکنار بندرانزلی به پایان می‌رسد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: این همایش بزرگ در تقویم سالانه این کانون ثبت شده ضمن اینکه همایش اتومبیلرانی خانوادگی سازمان نظام مهندسی کشور نیز به میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما آن است که با امکانات موجود بتوانیم همایش‌های بزرگی را به مناسبت‌های مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: در این راستا اردیبهشت ماه سال آینده نیز میزبان دومین دوره رالی خانوادگی اتومبیلرانی خزر تا خلیج فارس که بزرگترین رویداد این رشته در کشور می‌باشد و در تقویم FIA هم ثبت شده، خواهیم بود.

واحدی ابراز امیدواری کرد: مسئولان توجه ویژه‌ای به اینگونه همایش‌های بزرگ و خانوادگی داشته باشند تا بتوانیم اوقات فراغت‌ خانواده ها را بیشتر پر کرده وشاهد حضور بیشتر اقشار مختلف مردم در این از همایش‌های مفرح باشیم.