سنندج- ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر سقز گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های شهروندان این شهر در جلسه‌های متعدد شورا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، به دنبال انتشار اخباری مبنی بر عدم تشکیل جلسات شورای اسلامی شهر سقز در ۴۰ روز گذشته از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی و سرگردانی و معطلی ارباب رجوع، دادستانی سقز هم به این قضیه ورود کرد.

شورای اسلامی شهر سقز هم برای اینکه زمان از دست داده را جبران کند و به درخواست های مردمی پاسخ دهد و به مسائل اصلی و مهمی هم چون لایحه درآمدی بپردازند جلسات متعددی را برگزار کرد به گونه ای که به گفته رئیس شورای اسلامی شهر در یک روز هفت جلسه تشکیل دادند.

بهزاد وثوقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بخشی از درخواست های مردمی به تقاضای حمایتی به ویژه در بخش مالی برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی بر می گردد که آنها را به شهرداری ارجاع دادیم.

وی اضافه کرد: تعدادی از درخواست ها هم مربوط به طرح های سرمایه گذاری شهری بود که بعد از تصویب آن در جلسه عمومی شورا به شهرداری و یا هیات تطبیق ارسال کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سقز ادامه داد: از آنجا که اکنون فصل بودجه نویسی است به همین دلیل در یک روز( ۲۷ دی ماه) هفت جلسه را تشکیل دادیم و این جلسات از اول وقت تا ساعت یک بامداد طول کشید.

وثوقی با اشاره به اینکه با همکاری اعضای شورای شهر و تشکیل جلسات متعدد تاکنون توانسته اند ۹۰ درصد درخواست های مردمی را بررسی و پاسخ دهند، یادآور شد: امروز چهارشنبه چهارم بهمن هم ۲ جلسه دیگر در شورای اسلامی شهر سقز تشکیل می شود.

سقز پس از سنندج پرجمعیت ترین شهر استان کردستان است و شورای اسلامی این شهر هفت عضو دارد.