به گزارش ایرنا، " حسن بهرام نیا" روز چهارشنبه در حاشیه هشتمین ارتباط استاندار ایلام در سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد و پاسخگویی به درخواست های مردمی، اظهار کرد: یکی از اقدمات خوبی که توسط دولت صورت گرفته راه اندازی سامانه سامد است که از طریق این سامانه به صورت الکترونیکی بین مردم و دولت ارتباط لازم برای رفع مشکلات مردم و پیگیری درخواست های آنان برقرار می شود.
وی افزود: هم استانی های عزیز که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به منظور برقراری ارتباط با استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی اقدام کنند می توانند از طریق سامانه سامد با مدیران و مسئولان ارتباط داشته باشند و در هر زمینه ای و امورات مرتبط با حقوق شهروندی و مسائل و مشکلات خود را با شخص استاندار و سایر مدیران کل دستگاه های اجرایی ارتباط پیگیری کنند.
بهرامنیا با بیان اینکه تا کنون به ۲۲۲ مطالبه و خواسته مردمی در قالب هشت برنامه سامد پاسخ داده و مطالبات مردم با جدیت پیگیری شد، افزود: همه تماسها و درخواستهای مردمی تا حصول نتیجه نهایی و تحقق خواسته آنان پیگیری میشود.
استاندار ایلام با بیان اینکه دولت در همه زمینه ها پاسخگو است، تصریح کرد: در طول هفته همه مدیران در سامانه سامد حضور پیدا می کنند و به درخواست های مردم پاسخ می دهند و در این ارتباط با حضور رسانه ها، این برقراری ارتباط رصد می شود.
وی با بیان اینکه عمده درخواست های مردم در این ارتباط، تسهیلات برای رفع مشکلات مردم،پیگیری مسائل عمومی، کار و اشتغال، کمک به اجرای طرح ها و حقوق شهروندی بوده است، افزود: ارزیابی ها و رصد لازم نیز در این خصوص بعد از بیان درخواست های مردمی از طریق تلفنی انجام می شود و عملکرد مدیران در این خصوص مورد رصد قرار می گیرد.
در هشتمین ارتباط مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان تعداد ۱۹ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد مشکلات و درخواستهای خود را با استاندار ایلام مطرح کردند.