آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از دادن وعده های توخالی، غیر واقعی و نامتعارف به مردم اجتناب کنند زیرا مردم فدرت تحلیل و حافظه خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسینعلی رضازاده در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا اظهار کرد: در عرصه انتخابات کاندیداها مراقب حرف ها و وعده های خود باشند و بدانند اگر هم بتوانند با وعده های تو خالی نماینده شوند چند ماه بعد همه آنها برملا خواهد شد.

وی خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس افزود: انتخابات در ایران اسلامی نماد مردمسالاری دینی است و مردم آگاهانه پای صندوق ها می آیند و نمی توان با حرف و وعده های نامتعارف آنان را فریب داد و اگر هم انتخاب شوید چند سال بعد دیگر مردم به وعده های شما پاسخ نخواهند داد.

وی تاکید کرد: مردم فهیم آستارا وعده های کوتاه و بلندمدت و حرف های کاندیداها را بررسی کنند، نامزدها مطمئن باشند که مردم فراموش نخواهند کرد که چه شنیده‌اند و کاندیداها چه کرده اند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات گفت : به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات نه فقط یک تکلیف، بلکه حق مردم است و باید آنان را با این حق خود و ابعاد اهمیت آن آشنا کنیم.

حجت السلام رضازاده اظهار کرد: مردم این حق را دارند که با حضور خود در پای صندوق های رای و انتخاب درست، فرد یا افراد شایسته‌ای را برای مسئولیت‌ انتخاب نمایند.

امام جمعه موقت آستارا در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست ها علیه مردم فلسطین به عنوان یکی از اتفاقات مهم دنیا خاطرنشان کرد:‌ خون کودکانی که در غزه بر زمین ریخته می شود و مردم مظلومی که شهید می شوند موجب بیداری دنیا شده و امروز در کشورهای مختلف شاهد اعتراض به نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل در غزه هستیم.

وی تاکید کرد: در این جنگ دنیا دیدند که چه کسانی به این جنایات و نسل کشی اعتراض دارند و چه کشورهایی که مدعی حقوق بشر بوده و هستند اما از قتل عام بی رحمانه مردم مظلوم غزه حمایت کردند اما پیروزی از آن مردم فلسطین است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.