اصفهان - ایرنا - چهار حادثه ترافیکی، یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن و یک حادثه انفجار ترقه در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان سبب جان باختن یک نفر و مصدومیت ٢۸ تَن شد.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: واژگونی پراید در جاده تیران-عسگران در ساعت ١٣ روز گذشته موجب مصدوم شدن پنج نفر شامل یک مرد،٢ زن و ٢ کودک دختر شد که با اعزام ٢ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ مصدومان به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.
عباس عابدی افزود: همچنین بر اثر برخورد سه دستگاه خودروی نیسان، پراید و سمند در ابتدای اتوبان خلیج فارس (پل دفاع مقدس) اصفهان پنج نفر شامل سه زن و ٢ کودک پسر مصدوم و به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: تصادف ٢ دستگاه سمند و پژو دراتوبان ذوب آهن روبرو پل زندان در اصفهان نیز موجب مصدوم شدن ۶ نفر شامل سه زن، یک مرد و ٢ کودک پسر و دختر شد که به بیمارستان شفا و امام فلاورجان منتقل شدند و پنج نفر از مصدومان مراقبتهای سرپایی دریاقت کردند.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: بر اثر برخورد چند دستگاه خودرو در اتوبان خرازی اصفهان نیز مصدومان که هشت نفر شامل سه زن، سه مرد و ٢ کودک دختر و پسر بودند به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.
وی یادآور شد: همچنین روز گذشته بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان شهرضا سه مصدوم زن به بیمارستان امیرالمومنین (ع) منتقل شدند.
عابدی افزود: بر اثر حادثه انفجار(ترقه) در قهدریجان جاده قلعه امیر، متاسفانه یک نوجوان ۱۶ ساله جان باخت و نوجوان ۱۶ ساله دیگری نیز به بیمارستان امام فلاورجان انتقال یافت.