مراغه- ایرنا- نماینده عالی دولت در آذربایجان‌شرقی بیان کرد: مردم محرم‌ترین افراد نسبت به دولتمردان دولت سیزدهم هستند و اگر جایی هم کاری از دستمان برنیاید، به طور شفاف با آنان در میان می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا «مالک رحمتی» روز شنبه در جلسه شورای مسکن مراغه با بیان اینکه نظام اداری کمی شُل شده است، افزود: هیچ‌گونه فرافکنی در انجام وظایف محوله سازمان‌ها در استان پذیرفته نیست و همه باید با همکاری و هم‌افزایی برای تحقق برنامه‌ها بکوشند.

وی با تاکید بر لزوم همدلی و هم‌افزایی بیشتر در مراغه برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن نیز گفت: نهضت ملی مسکن اولویت دولت و مورد تاکید رییس‌جمهور است.

وی اضافه کرد: مراغه شهر بزرگ و مهمی است و ما نیز هرچه از دستمان بربیاید، برای تحقق طرح نهضت ملی مسکن در مراغه و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌دهیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: هر چند موقعیت استان در نهضت ملی مسکن بد نیست اما باید تلاش کنیم که جایگاه‌مان متناسب با شأن استان باشد.

«رحمتی» ادامه داد: ما در این زمینه منتظر تهران نمی‌مانیم و هر آنچه از دستمان بر بیاید، انجام می‌دهیم زیرا اختیارات کافی در زمینه نهضت ملی مسکن به استان‌ها داده شده است.

وی همچنین با اشاره به حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسوولان در آیین تشییع پیکر آیت‌الله ارومیان یادآوری کرد: ایشان یکی از یاران صدیق امام راحل و یار وفادار رهبر معظم انقلاب بود و حداقل وظیفه دینی‌مان تجلیل از مقام آن عالم ربانی است.

به گزارش ایرنا استاندار جدید آذربایجان‌شرقی امروز همراه با نماینده ولی‌فقیه در استان به مراغه سفر کرد و در آیین تشییع و خاکسپاری آیت‌الله ارومیان حضور یافت.

آیت‌الله «علی ارومیان»، پدر سه شهید گلگون‌کفن، نماینده اسبق مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و از افراد نزدیک به امام خمینی (ره) در نجف اشرف بود که هفته گذشته در قم به دیار باقی شتافت.