شهرکرد – ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه شنبه در نشست شورای اداری چهارمحال و بختیاری افزود: دستاوردها و اقدامات نظام جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته باید به صورت هنرمندانه به مردم ارائه شود.

وی اظهار کرد: این بزرگترین ظلم به نظام جمهوری اسلامی است که دست اندرکاران و دلسوزان نظام نتوانسته اند به خوبی دستاوردها و اقدامات نظام را برای مردم معرفی کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دشمن در تلاش است با القائات منفی خدمات نظام را کم ارزش جلوه دهد.

وی ادامه داد: کار اجرایی سخت اما یک توفیق است و باید برای حل مشکلات مردم تلاش شود.

نکنونام با بیان اینکه امور اجرایی انتخابات باید با همت مجریان این امر انجام و فضاسازی‌های مردمی از سوی دلسوزان نظام انجام شود افزود: امروز دشمن با القای برخی مسائل به جامعه بویژه نسل جوان در تلاش برای تضعیف انتخابات است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه این القاهای باطل را باید از میان برداشت، یادآور شد: انتخابات در جمهوری اسلامی متفاوت با دیگر کشورها و براساس ایمان و تقوا برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.