ساری- ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویان این دانشگاه روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: امکان تحصیل در ۱۱۲ رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد ساری فراهم است.

سید عبدالله میرغیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از امروز هشتم بهمن ماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه هشت بهمن ماه آغاز و تا روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران اضافه کرد: داوطلبان می توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

میرغیاثی اضافه کرد: متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش براساس سوابق تحصیلی (بهمن ماه) در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی هم می توانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب ‌رشته که از روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن آغاز می شود و تا روز شنبه ۱۴ بهمن ادامه خواهد داشت اقدام نمایند.
این مقام مسوول عنوان کرد: داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در بهمن ماه و ورود به دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را براساس سوابق تحصیلی دارند می توانند جهت مشاوره و هدایت تحصیلی با مراجعه به واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در مازندران نسبت به فرایند ثبت نام خود راهنمایی لازم را دریافت کنند.